Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

14 ezer forinttal akarta megrövidíteni a pénztáros

Olvasónk Budapest bérletet (9400 Ft) és HÉV kiegészítő bérletet (10600 Ft) szeretett volna venni, pont 20 ezer forintot vitt magával. A pénztáros kiadta a Budapest bérletet, majd a kiegészítő bérletet is, amin 10400 forintos ár volt feltüntetve, ami kézzel volt ráírva. Az utas betette a pénzt a tálcába, amit a pénztáros nem akart visszaadni, sőt, még kért, mert a végösszeg 34300 forint volt. Hogy hogyan jött ki ez az összeg, talán sosem fogjuk megtudni. Olvasónk a többi pénztárhoz várakozót is bevonta a veszekedésbe, így nagy nehezen visszaszerezte a pénzét.

Sziasztok!

Szeretném megosztania nagyközönséggel a mai kis kalandomat a BKV egyik pénztárosával.

2009. 07. 27-én útnak indultam Budapestre a Ráckevei HÉV-en. Ezzel még nem is volt gond. Vágóhídra érve célba vettem a pénztárt, hogy beszerezzem az első felnőtt havi bérletemet életemben. A pesti bérlet árával teljesen tisztában voltam, utána is jártam, 9400 Ft, de mivel nem fővárosi vagyok, Milleniumteleptől külön bérletet kell vennem.

Odasétáltam tehát az üvegablakhoz, ahol egy nyugdíjas kor felé tartó hölgy fogadott. A pesti bérlettel még nem is volt gond, utána kértem szépen a Szigethalom-Milleniumtelepre szóló bérletem. Ekkor jött a sokk.

34 Tovább

Lerugdosták az éjszakai buszról

Olvasónk több utastársával együtt hiába próbálta megakadályozni, hogy egy utast a 907-es busz biztonsági őrei lerugdossanak az éjszakai buszról a Döbrentei térnél, az utas repült. Perceken át próbálták hívni a rendőrséget, de senki sem vette fel a telefont, fontosabb dolguk volt. Vajon mit tett az utas, hogy lerugdosták a buszról? Részeg volt? Balhézott? Nem volt jegye?

Tisztelt Szerkesztőség!

Elkeserítő dolgok szemtanúja voltam péntek éjszaka hajnali fél egy és egy között az éjszakai 907-es buszon. Az "ellenőröknek" nevezett zöld kukásruhába öltözött állatok brutálisan lerugdostak egy fiatalembert a Döbrentei téren a buszról. Néhány alkalmi és a brutalizmussal párosuló igazságtalanságot nem tűrő fiatallal próbáltam megakadályozni az ellenőrök akcióját- sajnos, sikertelenül. A rendőrség a Móriczig nem volt hajlandó felvenni a telefont,sem utána, az ellenőrök nem szálltak le, minket pedig sokfelé sodort a szél. A sértett hosszú, szőke hajú volt, remélem, ő sem hagyja szó nélkül az esetet, valamint abban is bizakodom, hogy a többi szemtanú is - ha erre lehetőség lesz - az ügy mellé áll. 

Köszönettel: Koós Levente

103 Tovább

Egy tolmács véleménye a BKV-ról, az utasokról

Olvasónk diáktolmácsnak jelentkezett a BKV-hoz. Levelében arról ír nekünk, hogy munkája során milyen emberekkel találkozik. Az ellenőrök között is vannak bunkók és rendesek, és olyanok is, akik csak hasraütés-szerűen írják be a járatszámokat, tehát nem dolgoznak. Utasok között is vannak rendesek, hőbörgők és agresszívek. Ők rúgnak, karmolnak csak azért, mert az ellenőr fel merte őket tartani. Folytatás a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

Rendszeresen olvasom a blogot, és sok minden változásról itt előbb szereztem információt mint a BKV honlapján, ezért köszönet illet Titeket. Június 20-a óta dolgozom BKV-s diáktolmácsként, általában délelőtt (6-tól 2-ig) (A délutános műszak 12-8 között van, ezek a Bosnyák téren értendők). Így kicsit már belülről tudok véleményt mondani mind a cégről, mind az utasokról.

1. A cég: Először is, sokszínű. Vannak élmunkások és persze olyanok is, akik hasból írják be a járatszámokat az ellenőrzési naplóba (minden ellenőrnek kötelező naplót vezetnie, amire felkerül MINDEN amin utazott a munkaidejében, bár vannak, akiknél az is amit éppen csak látott elmenni). Bunkó ellenőrökről sokat olvashattok, mivel ez az, ami feltűnő.

54 Tovább

Turisták tájékoztatása nálunk, és máshol Európában

Amikor a turisták lehúzásáról van szó mindig előkerül 1-2 hozzászóló, aki a hazánkba látogatókat hülyézi le, mert "mielőtt idejött a turista, miért nem tájékozódott az itteni dolgokról". Valószínűleg azért, mert a társaság nem tájékoztat megfelelően. Olvasónk megnézte, hol, milyen információt találnak a turisták és úgy látja, hogy Budapesthez hasonló nagyvárosok közlekedési cégei nagyon szép és használható weblapokat működtetnek. Van olyan, ahol a jegyérvényesítés menetét fényképeken mutatják be, de akad olyan is, ahol kikalkulálhatod, mennyit fogsz költeni, ha megadod mennyit fogsz utazni, és a legolcsóbb jegyeket ajánlják. Van még hová fejlődünk:

Szia!

Na ez hosszú lesz, 3 napi hideg élelem javasolt az olvasáshoz. Olvasgattam a blogon, hogy mennyire "okosak" az emberek (legalábbis velem együtt imádnak okoskodni), és a turisták mennyire ostobák, hogy nem tájékozódnak az utazási feltételekről, mielőtt nekiindulnak a BKV-val való katasztrófa-közlekedésnek. Kicsit összehasonlítottam 1-2 nagyváros közlekedési társaságának honlapját a mi szeretett és közkedvelt válllalatunk honlapjával, és a rajta megtalálható információ-tartalommal. Bevallom, nem voltam túl alapos, van nekem jobb dolgom is, de ez már annyira idegesített, hogy néhányat tanulmányoztam. Bár az igazat megvallva a BKV kicsit elszállt a feltételek taglalásánál, így már az elején nagyon elment a kedvem az olvasástól.

40 Tovább

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek