Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szándékos hibák miatt állnak a buszok?

A BKV-figyelő EU-n az egyik hírhez egy BKV-s buszvezető az alább olvasható hozzászólást fűzte. Kollégái szabadnapjaikon más közlekedési cégeknél is dolgoznak, így nem tudják kipihenni magukat. Mivel a BKV buszok karbantartása rossz, így mindig találnak valami hibát, ami miatt félre lehet állni, és a szerelő megérkezéséig lehet pihenni egy kicsit. Ha nem találnak hibát, akkor csinálnak, írja a buszvezető:

Elnézést, de máshol nem tudok panaszt tenni. Buszvezető vagyok a BKV-nál, és unom, hogy szidják a sok meghibásodásért BKV-t. A hibák egy része szándékosan van előidézve, mert a buszvezetők egy része munkaidő előtt vagy után, szabadnapokon más cégekhez rohan dolgozni, KOMO-SKY, VENTUS. WEEKEND, MB TRAVEL,TRANS MAN, stb., és nem tudja kipihenni magát. A buszon csinál főleg, elektromos hibát, pl:nem indul a motor, nincs utasjelző, csengő, index, ez a 7-12-es biztosíték rosszra cserélésével érhető el, félreáll szerelőre vár, az utána lévő pedig viszi a dupla csomagot, neki aztán felforr a hűtővize, ő meg menet közben robban le. A tükör töréseket a vonalszerelőknek köszönhetően sikerül pótolni jelentéspapír nélkül. A hipermarketek bevásárló buszain nincs félreállás mert többet nem kellene menni annak.

Érdekes, és elgondolkodtató az, amit a buszvezető ír. Persze nem kell arra gondolni, hogy az összes ilyen műszaki meghibásodást szándékosan idézik elő, de biztos van néhány olyan járművezető, aki így hosszabbítja meg a pihenőidejét.
 

73 Tovább

Így buktathatod le a csaló pénztárosokat

Olvasónk egy "kutyaól" pénztárban dolgozik. Levelében azt írja: kollégái is tudják, hogy néhány pénztáros hamis bérletekkel üzletel. Szerinte az illetékeseknek is tudni kellene, ha máshonnan nem, a blogról mindenképp. A pénztáros arról is mesél, hogyan buktathatjuk le a csalókat:

Üdv!

Azért írok, mert én is egy ilyen pénztárban dolgozom - mint pénztáros - és így belülről kicsit talán többet látok, mint mások kívülről.

Már a bódék indulásától voltak mindenféle kísérletek csalásokra, amit mindig a BKV alkalmazásában álló, a bódékban másodállásban dolgozó tapasztalt kollégák követtek el. Az elején a bérlet-tömbökből - a közepük környékéről - tépkedtek ki szelvényeket, arra számítva hogy majd senki nem számolja át őket. Persze ezzel nem az utasokat csak a többi pénztárost károsították, még csak nem is a céget, hiszen nekünk kell mindent hiányt kifizetni. Aztán mostanában már én is hallom, hogy hamisítanak, és megint csak a BKV alkalmazottjai - talán egyelőre csak nekik van merszük, vagy rutinjuk ebben.

64 Tovább

Felmentették az idegbeteg biztonsági őrt

Olvasónkat május 20-án a Stadionok metróállomáson egy idegbeteg ellenőrrel hozta össze a sors. Letegezte az utast, majd szóváltásba keveredtek. A biztonsági őr ledobta a karszalagját a földre, és "civilként" az utas után ment, mert meg akarta verni. (A régi levélért kattints ide!)

Bár május már rég elmúlt, a BKV nem feledkezett meg a panaszról. Értesítették a biztonsági szolgálatot, akik felmentették a biztonsági őrt:

Tisztelt Utasunk!

A társaságunkhoz írt levelével lehetővé tette számunkra, hogy ellenőrzésének körülményeivel kapcsolatban tájékoztatást nyújthassunk Önnek.

Bejelentését vizsgálat céljából továbbítottuk az illetékes szakszolgálat vezetőjének. Mivel azonban a jelzett eset a bejárati ellenőrzést és területvédelmet is végrehajtó biztonsági szolgálat munkavállalóira vonatkozott, vizsgálati kérelmével a szakszolgálat-vezető megkereste az alkalmazásukban álló cég vezetőjét, és az eset elemzését kérte tőle.

42 Tovább

Az ajtók között maradt a babakocsi

Hogy csukhatja be úgy egy buszvezető a busz ajtaját, hogy nem néz bele a visszapillantóba? Ha belenéz, akkor hogy nem veszi észre, hogy egy nő ott áll az ajtó előtt, karjai az utastérbe lógnak, és épp egy 20 kilós babakocsit próbál meg leemelni a buszról? Olvasónk rendszeresen szív a figyelmetlen buszosok miatt:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset, ami velem történt, nem az első volt, de most már hogy sokadszorra előfordul, úgy érzem muszáj elmesélnem, hátha lehet tenni az ügy érdekében (mondjuk normális oktatásban részesíteni a vezetőket).

Az első esetem még februárban történt egy péntek délutánon, olyan 14:48 körül a 4-6-os villamos vonalán. Áll a nép a megállóban, én is a kislányommal aki a babakocsiban ült. Megjegyzem városi közlekedésre alkalmas és nem az a nagyfajta terepjáró babakocsi. Szóval a Király utcánál beáll a villamos a megállóba, az utasok leszállnak, de mire a megállóban várakozók felszállhatnának csukódik az ajtó. A babakocsit éppen hogy visszatudtam rántani az ajtóból. A villamos ajtajai bezáródtak és elindult. Az emberek meg csak álltak a megállóban, hogy most mi van, mert a megállóból konkrétan egy ember nem szállhatott fel a villamosra a vezető "jóvoltából".

78 Tovább

Leszállították a Volánbuszról, mert nem akart zsebbe fizetni

Olvasónk barátnőjét a Volánbusz érdi sofőrje azért nem akarta felengedni a buszra, mert el szerette volna kérni a jegyet, aminek az árát a buszvezető zsebre akarta tenni.

Tisztelt BKV-figyelő!

Ahogy látom, korábban többször volt már itt is szó az ügyeskedő Volán-sofőrökről, "sárga jegyekről", de egészen a mai napig abban a tudatban éltem, hogy a zsebbe fizetés fakultatív dolog. Én eddig sem éltem vele, de nem is tettem semmit ez ellen, túl szórakoztató volt hallgatni elől, ahogy a sofőrök félórás konferencia-beszélgetések alapján tájékoztatják egymást az ellenőr-csapatok tartózkodási helyeiről.

85 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek