Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Katasztrofális állapot fogadja a turistákat

A Budai Vár ma Budapest leghíresebb és egyik leglátogatottabb turisztikai nevezetessége és nem mellesleg a világörökség része. Olvasónk éppen ezért nem érti, hogy a főváros és a BKV vezetői miért nem figyelnek oda jobban a várba járó buszokra, a megállókra és az utastájékoztatásra.

Sok megállóban nincs váró, így az utasok a szabad ég alatt várnak a késő buszokra. (Ez esőben, szélben, fagyban különösen kellemes.) A buszvezetők többsége nem beszél angolul, így késés, vagy forgalmi zavar esetén semmilyen tájékoztatást nem kapnak a turisták. De már az is csoda, hogy a rossz állapotban lévő buszok fel tudnak menni a hegyre, nem esnek szét menet közben. A BKV ígért új buszokat, de azokból se lett semmi.

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi észrevétellel fordulnék Önökhöz, remélem a BKV olvassa a blogot, és lesz valami pozitív változás az ügyben.

Az I. kerületben a várban lakom. Szeretek itt lakni, a tömegközlekedés is - viszonylag - jó, és a környezet is pozitívan befolyásolja az embert. Mindazonáltal egyszerűen értetlenül állok azelőtt, hogy Budapest turisztikai szempontból egyik legfrekventáltabb területén milyen gagyi tömegközlekedést sikerült drága jó városatyáinknak, és a BKV vezetésnek kitalálni. Azon túlmenően, hogy évek óta szégyenkezve látom, hogy az iderendelt sofőrök java része a legalapvetőbb idegennyelv tudással sem rendelkeznek, és a gépjárműpark is katasztrófális (esetenként csoda, hogy fel tud jönni a hegyre a busz...). A várba - most éppen - két irányból lehet feljutni a Deák Ferenc térről, illetve a Moszkva térről. A 16-os autóbusz a Deák Ferenc tér és a Moszkva tér között jár.

78 Tovább

Flitatorigát

A fenti képet SBoti nevű olvasónk készítette a Szentendrei HÉV egyik kocsijában. Ahogy nézegette a tájékoztató matricákat azt vette észre, hogy a Filatorigát megállóhely sok esetben hibásan, Flitatorigát néven van feltüntetve. Furcsa, hogy ez sem a tájékoztatót készítőknek, sem a nyomdászoknak, sem a matricát felragasztóknak nem tűnt fel.

35 Tovább

Miért nem tájékoztatja utasait a BKV?

Tegnap délután kétszer szakadt le a felsővezeték a 47-es és a 49-es villamos közös pesti szakaszán. A BKV még az új villamosmegállókba nem szerelte fel a hangos utastájékoztató rendszert, ezért az utasok nem tudták, miért nem járnak a villamosok, valamint azt sem, hogy a pótlóbuszokra melyik megállóban lehet felszállni. Olvasónk nem érti, hogy a BKV miért színészhangokra költi a pénzt, miért nem arra ami fontos, például a korrekt tájékoztatásra:

Kedves BKV-figyelő!

Ma (2009.10.26) 3 órakor egy egyetemre késve jött be egy srác, és elmesélte a tanárnak, hogy a 47-49-es felsővezetékét egy óvatlan daru elszakította. Mivel tudtam, hogy én valamivel 5 előtt végzek, gondoltam addigra megoldódik a probléma.

Kiérve a Fővám téri állomásra iszonyat tömeg fogadott, és lincshangulat. Senki se tud semmit, nem jön semmilyen pótló, tele a peron emberekkel, és iszonyat dugó áll a Gellért hegytől a Kálvinig. Mivel nagy csomagjaim voltak, jobbnak láttam felhívni a BKV infót, hogy mi a helyzet, gyalogoljak-e el a Kálvinra, onnan a metróval a 7-es buszhoz, hogy Kelenföldre kiérjek. Az információs hölgy 5perc várakozás után közölte, 40-kor indult el a villamospótló a Deákról, mert a 3 órási felsővezeték szakadás helyreállítódott már, de utána most 20 perce ismét leszakadt, 10 perce indult el a pótló (ekkor ugye '50 volt) mindjárt itt kell lennie, várjuk türelemmel.

59 Tovább

Újabb ötmilliót költenek a színészhangos tájékoztatásra

Néhány hónapja kipattant valakinek az agyából, hogy a jegyek és bérletek árát nem takarításra és karbantartásra költik, hanem színészeknek fizetik majd ki, akik felmondják a 4-es és a 6-os villamos, valamint a 7-es buszcsalád megállóinak nevét. A BKV öt színésszel kötött szerződést, méghozzá Hegyi Barbarával,  Rudolf  Péterrel, Nagy-Kálózy Eszterrel, Szerednyey Bélával, Pusztaszeri Kornéllal. Nekik a közlekedési társaság összesen 5 millió forintot fizetett. Hatalmas botrány lett ebből. Az utasok százával írták a panaszokat a BKV-nak, mert mindenki úgy érezte, hogy a cégnek nagyobb problémái is vannak annál, mint hogy ki mondja a megállók neveit

Normális cégeknél egy ilyen balul elsült kampány után az ötletgazdát elbocsátják. De a BKV-t  úgy néz ki hülyék vezetik, ezt bizonyítja az is, hogy a több száz (ezer?) panaszlevél ellenére új vonalakon cserélik le a tájékoztató szöveget. Sőt! Információink szerint a metrókon még a tájékoztató rendszert is lecserélik, mert a régire nem férnek rá az új felvételek. Ezt a következő élő szerződés is alátámasztja:


Újabb ötmillió a hangokra (forrás: BKV)


Sikerült megszereznünk a felvételeket, melyeken –a már ismert színészek- a 3-as metró tájékoztató szövegeit és a megállók neveit mondják. Ezt azt bizonyítja, hogy folytatódik a cégen belüli ámokfutás és a pénzszórás, pedig az utasok jobban örülnének, ha a színészeknek eddig kifizetett pénzt alkatrészekre vagy takarításra költené a BKV.

96 Tovább

Egy busznyi embert szívatott meg a vezető

Olvasónk vasárnap utazott a 909-es éjszakai buszon. A jármű az Orczy téren éles kanyart vett, és minden tájékoztatás nélkül elindult visszafele. Az utasok a biztonsági őröktől szerettek volna információt kérni, de ők sem tudták merre megy a busz, a járművezető nekik sem mondott semmit. Később kiderült, az Astoriánál a busz otthagyott pár utast, ezért kellett visszamenni. Az utas szerint ezzel nincs is baj, de nem érti, miért kellett száguldozni, és miért nem tájékoztatták az utasokat?

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel egy kellemesnek éppen nem mondható utazási élményemet.

Most vasárnap hajnalban 00.34-kor szálltam fel az éjszakai 909-es buszra (BPO-479-es frsz) a Baross úton. Az Orczy téren egy éles kanyart vett a járat és visszafordultunk anélkül, hogy a vezető bármit is szólt volna. Az utasok -a buszon tartózkodó 3(!) biztonsági emberrel együtt- csak tanácstalanul nézegették egymást, majd miután a vezető őrült tempóban haladt, megkérdeztük az egyik biztonsági embert, hogy mégis mi történik?

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek