Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A BKV szerint a Kelenföldi pályaudvar a körtéren van

Több, mint egy hónapja, hogy először feltűnt, hibás az utastájékoztatás a 7E és a 173E buszokon. A Bártfai utcai megállóból kiállva a Kelenföldi pályaudvar felé haladva a kijelző olyan járatokat ír ki átszállási lehetőségként, melyeknek a környéken sincs megállójuk, nem hogy az Etele téren. Ilyen például a 41-es, 47-es és a 61-es villamos, a 27-es, 33-as és a 33E autóbusz. Ahogy néztem a tájékoztató táblát a Móricz Zsigmond körtér átszállási lehetőségeit ajánlja a BKV a Kelenföldi pályaudvaron is.

Persze hülyeség lenne ilyen miatt a BKV-t anyázni, mindenbe, így az utastájékoztatásba is csúsznak hibák. A baj azzal van, hogy hetek óta nem tűnt fel senkinek, és nem javították a hibát, pedig buszvezetőknek és a BKV-nak is jeleztem, hogy ez így nem jó, sokakat megtéveszt a téves kiírás. Tojnák rá, a legfontosabb, hogy Rudolf Peti mondja a megállók neveit.

44 Tovább

250 milliót spórolna meg az utas a BKV-nak

Olvasónk, egy országosan ismert rádió hírolvasója érdekes levéllel fordult a BKV-hoz és a városvezetéshez. Ingyen felmondaná a BKV utastájékoztató szövegeit, így a BKV-nak nem kellene erre egy fillért sem költeni, a cég így körülbelül 250 millió forintot takaríthatna meg. Az utasnak csak egy kérése van: Az így megtakarított pénzt az utasokra költsék, ne a cégvezetők tömjék a zsebeikbe.

Dr. Kocsis István vezérigazgató Úr
és Horváth Csaba főpolgármester-helyettes Úr részére


Tárgy: Adomány a BKV Zrt. részére

Tisztelt Címzettek!

Budapesti, a fővárosi ügyeit szívén viselő állampolgárként, közlekedésbarátként keserűséggel fogadom a BKV Zrt. körüli ügyekről szóló híradásokat. Örömmel veszem, hogy az érintettek szóbeli ígéretekkel, illetve a szabályok módosításával változtatni kívánnak a főváros közlekedési cégének megítélésén, azonban nincs kétségem afelől, hogy a változás - bármilyen őszinte szándékkal történjék is - lassan kerül át a gyakorlatba.

Még hosszabb az a folyamat, amíg a budapestiek valóban érzékelik és el is ismerik majd az előnyös változást. A fővárosi, közösségi közlekedést használó lakosoknak mihamarabb tapasztalható fejleményekre van szükségük, hogy a BKV Zrt. kétes ügyei kapcsán kialakult morális válság ("minek vegyek jegyet, ha a pénzt nem a közlekedésre költik, hanem a saját zsebükbe tömik") ne mélyüljön tovább.

34 Tovább

A naiv utasok még hisznek a menetrendnek

Én már évekkel ezelőtt sem néztem a menetrendet, hisz a kiírások, az indulási időpontok szinte sosem valósak. Vannak olyan utasok akik még hisznek a tájékoztatónak, és várják a buszt, a menetrendhez igazítják az idejüket. Két olvasók is panaszt írt a menetrendekkel kapcsolatban. A két panaszban egy hasonlóság van: főszereplőjük 20 percnél többet várt az egyébként 5-10 percenként induló buszra.

Kedves BKV-figyelő!

Szeptember 23. Megérkeztem az Örs Vezér Terei buszállomásra dél után fél négy előtt valamivel. Épp siettem, és az utastájékoztató táblára pillantva elégedetten veszem észre, hogy csak egy-két perc és már indul is a 168-as ami továbbvisz, hurrá. Előre kocogok, kisebb tömeg fogad a megállóban, de ez ilyenkor normális. Ami kevésbé, hogy busz viszont sehol. A visszaszámlálást jelző tábla meg szépen lassan lenullázódik.. majd újra beáll 9 percre ahogy kell. Várunk-várunk, a megállóban álló embertömeg egyre terjeszkedik, zsúfolódik s a számláló MEGINT eléri a zérót, buszt pedig még mindíg nem látni. Ekkor kikanyarodik hátulról egy teljesen üres darab, mindenki arcára kiül a megkönnyebbülés, észrevettek minket és végre kiparancsoltak egyet.

50 Tovább

Zenét hallgatott a buszos, ezért nem hallotta a kiabáló utast

Olvasónk a 112-es buszon akart egy buszvezetőtől segítséget kérni. Kopogtatott a fülke ablakán, kiabált, de a buszvezető nem reagált, mint később kiderült azért, mert mindkét füle be volt dugva, zenét hallgatott. Az ilyen buszvezető a vészjelzőt és a szirénázó autókat hogy hallja meg?

Tisztelt BKV-figyelő!

A mai napon 12 óra körül utaztam a Rákóczi úton a 112-es buszon. Mivel nem vagyok ismerős a környéken és a buszvezető nem mondta be a megállók neveit előre sétáltam az Astoria megállónál, hogy míg áll a busz és felszállnak az utasok.

Kopogtatok a vezetőfülke ajtaján, szólítgatom a vezetőt "elnézést, elnézést" szavakkal, de nem figyelt. Kopogtattam tovább, de csak akkor vett észre, amikor a tükörbe belenézett és indult a busz. Kinyitotta az ajtaját, akkor vettem észre, hogy mindkét fülébe fülhallgató volt, zenét hallgatott, ezért nem hallotta, amikor szabályosan kiabáltam.

40 Tovább

Még mindig használhatatlan az utastájékoztató rendszer

Joggal mondják a HÉV-en utazók, hogy a régi kijelzők amik a megállókban voltak, sokkal használhatóbbak voltak mint ezek az újak, amik már több, mint két éve tesztüzemben mennek (már amikor mennek):

Kedves BKV-figyelő!

Az alábbi képeket a héten készítettem a szentendrei HÉV vonalon az Árpád hídnál. Szerintetek ki és mikor fogja megnyomni a végső ENTER-t erre az elődjénél rosszabbra sikerült, már két éve "tesztüzemben" vergődő "modernizálásra"?

Érdemes lenne megszellőztetni, hogy az előző, kiváló nappali láthatósággal is rendelkező és nagyon jó rendelkezésre állással működő utastájékoztató rendszer erre történő lecserélésére mennyit pazaroltak a BKV vezetői, továbbá hogy melyik volt az a kivitelező cég, aki mindössze ilyen minőségű rendszert volt képes szállítani. Szégyenfalra vele!

Üdv, Zoli

41 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek