Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Éjszakai járatokat is ritkítanak?

Olvasónk éjszaka szeretett volna BKV-val közlekedni, de nem sikerült neki. Egy a megállóban ácsorgó türelmes embertől megtudta, hogy az a busz amire vár, egy ideje nem jár, majd jön a 30 perc múlva következő. Olvasónk ebbe nem törődött bele, és utánajárt. A BKV szervezettségétől kapta az első, majd az utolsó pofont is. Aki tud még ilyenről, az írja meg! Hol vezették már be a titkos paraméterkönyvet?

Tisztelt BKV Zrt!

Ma, azaz június 28-án szombat hajnalban kb 1:14kor értem Rákoskeresztúr városközpontba a 921-es éjszakai járattal. Mivel a busz pont abban a megállóban áll meg, mint a 998-as járat (amivel tovább szerettem volna menni), ezért vártam. Vártam egészen 1:25ig arra a buszra, aminek 1:17kor kellett volna indulnia. Mivel eddigre elment vagy 2 busz (egyik az Elág felé keletre, másik vissza Buda felé), ezért átmentem a másik megállóhoz (a Ferihegyi útihoz), ahol egy másik utas azt a tájékoztatást adta, h az 1:17es busz nem jár, már télen sem járt (mondjuk azt nem értem, hogy miért nem tett panaszt) , és így most sem fog, gyaloglok vagy várok kb. 30 percet.

Nem hagytam annyiban, ezért bementem a Rkeresztúr vk-ban lévő forgalmi irodába, ahol a bent lévő 1 szem úr azt a tájékoztatást adta, h őt 2 napra helyezték át ide, egyébként Óbudán vezet és nem tud semmit. Mondom oké, akkor keresek egy másik buszvezetőt, hátha megmondja, hol a buszom. Találtam is egyet, aki szerint a busz 1:06kor van Cinkota garázsnál, és csak 1:47re ér a vk-ba (tehát 1 járat kimarad). Mondom oké, akkor felhívnám a bkv diszpécserközpontot a söfőr tájékoztatása alapján (0680203734), de ezt ugye nem lehet mobilról hívni (akkor mi értelme van? erre a söfőr is csak a vállát vonogatta). Mondom jó, semmi baj, akkor a garázst (06205885000), de itt meg nemes egyszerűséggel kinyomták a telefont.

Bár nekem nem okozott problémát, hogy felsétáljak 25 percet, de azért megkérdezném, hogy hol voltaz 1:17-es 998-as járat, miért nem várt meg, vagy miért nem járt egyáltalán??? Felháborítónak tartom, hogy a külső kerületeket ilyen formán elhanyagolják, amikor eddig mindig vettem érvényes bérletet (lehet hogy ezentúl nem kéne?).

Ha nagyon szigorúan nézném, akkor ez szerződésszegésnek számítana (hibás teljesítés - 1959. évi IV trv. 305.§), és követelhetném a törvény szerinti jogkövetkezményeket. De ehelyett csak a következőkre szeretnék választ kapni: - hol volt az 1:17es 998-as busz, miért nem várt/járt? - fog járni a jövőben? - egy szimpla bocsánatkérést szeretnék kapni, hogy a jövőben nem fog többet előfordulni ez az eset

Várom szíves, mielőbbi válaszukat: Kocsis Domokos

28 Tovább

Megint bohóckodnak a Kossuth téren

Aki ma 2-es villamossal akart eljutni a Jászai Mari térre, az jól megszívta, velem együtt. Tájékoztatás hiánya miatt Elfelejtettem, hogy ma a vértanúk emléknapját tartják a Kossuth téren, ezért kordonnal kellett körbezárni az egészet. Mint mindig, a BKV utasokat szívatták meg. Mindenkit fémdetektorral vizsgálnak át, aki be akart menni a megemlékezésre, rossz szemmel néznek azokra, aki fényképeznek. Tudják már ezek, hogyan kell megszívatni ezreket néhány hülye randalírozó miatt.



A 2-es villamosra a metróépítés óta rájár a rúd. Nem elég, hogy félbeszakították egy olyan állomás építése miatt, ami nem is biztos, hogy megépül, megemlékezések, ünnepségek idején még a megmaradt részekből is elvesznek. Nem irigylem azokat, akiknek ezt a villamost kell használni naponta, munkába járáshoz, iskolába. Hihetetlen, hogy bárki fingik egyet a parlament előtt, kordonnal zárják körbe az egészet, és megszívatják az utasokat.



Magam is megszívtam, várnom kellett majdnem több mint fél órát. Hogy lenyugtassam magam fényképezni kezdtem. Ezek a képek annyira jók lettek, hogy muszáj nektek is megnézni:)

28 Tovább

A hülyeséget ünnepelni kell?

Tisztelt BKV-figyelő!

Egy rövidke észrevételt szeretnék megosztani veletek és az olvasókkal. A BKV szombaton a Moszkva téren megünnepelte, az Apenta víz támogatásával, hogy a Combino villamosokba klímát rakott utólagosan. Hópelyhek, hóember, mamut, stb. voltak a villamos belsejében, ezzel érzékeltetve, hogy itt most nagyon hideg lesz majd. Combino villamosokba tényleg jó a klíma, az összes Volvo buszt odaveri, de azért ennyire hideg nincs. Nekem ez az akció eleinte tetszett. Szép volt a hirdetmény, ötletes volt az egész, le a kalappal. Egyet azonban nem értek: Miért kell ünnepelni azt, hogy hülyék voltak, és nem klímával rendelték meg a villamost?

Szerintem ez csak nálunk ilyen természetes. Egy cég menedzsmentje és a főváros vezetése hibát követ el, amit majd valamilyen szinten korrigál, és megünnepli ezt. Miért nem esett szó arról, hogy egy évig, az 50 fokos villamosban utaztunk? Felelősök természetesen még mindig nincsenek, csak műhó és mamut a villamosban. Nem abszurd? Arról nem is beszélve, hogy a civileknek sem mondtak köszönetet, az ő unszolásuk nélkül még mindig klíma nélküli villamosok járnának a körúton.

Tisztelettel: B. K.
A képeket a Budapest Száksz blogról loptuk!
25 Tovább

Re: Egy szebb, tisztább Budapestért

Végre megtudtuk, hogy a BKV megállóiban levő kukákat nem a BKV, hanem az FKF üríti. A jelenlegi keretből, melyet a Fővárosi Önkormányzat biztosít, minden hétköznap kétszer, hétvégenként pedig napi egyszer tudják üríteni az edényeket. Mindezt elolvashatjátok ti is az FKF leveléből, melyet tegnap kaptam. (Itt köszönném meg nekik a gyors és pontos választ. Úgy tűnik, a BKV ügyfélszolgálata helyett mindig az illetékesekhez kell fordulni, mert gyors és pontos válaszokat adnak.)
Kedves Gál Mihály!

A 48/1994 (VIII.1.) sz. önkormányzati rendelet szabályozza a főváros közterületei köztisztaságának feladatait, tisztán tartását és a keletkezett szemét elszállítását. A BKV Zrt-re - mint közforgalmú közúti közlekedést végző cég - a 6.§. (6) bekezdése vonatkozik:

"A közforgalmú közúti közlekedés céljára szolgáló járművek közterületen lévő megállóhelyeinek, végállomásainak, továbbá a kizárólagos használatú villamos pályáknak és az azokat kísérő földsávoknak a tisztán tartása a járművek üzembentartójának a kötelessége."

Az FKF Zrt. az utcai hulladékgyűjtők ürítését végzi, ily módon az Ön által említett 4-es és 6-os villamos vonalán a megállókban lévő edényeket is cégünk üríti, a Fővárosi Önkormányzat állttal biztosított köztisztasági keret terhére, amely hétköznapokon napi 2-szeri, hétvégi napokon napi 1-szeri ürítésre ad lehetőséget.

A meleg időszak beköszöntével, megnő az üdítő és ásványvíz fogyasztás és az ez állttal a keletkező műanyag palackok, hamarabb megtöltik az edényeket, azzal ha összetapossuk az ilyen palackokat máris mindannyian tettünk egy kicsit azért, hogy Budapest szebb és tisztább legyen.

Köszönöm érdeklődését és ha a jövőben bármilyen kérdésben szívesen állok rendelkezésére!

Üdvözlettel:

H. Zsófia
szóvivő
FKF Zrt.
06-30/XXX-YYYY
26 Tovább

Egy szebb, tisztább Budapestért

Valahogy így hangzik az FKF szlogenje. Hiába próbálják rászoktatni a budapestieket, hogy kukába dobják a szemetet, ha a főbb csomópontokon hétvégén nem ürítik a kukákat. Ezt a két képet vasárnap délután készítettem a Móriczon:


72 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek