Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért nem várja meg, míg leszállnak az utasok?

Olvasónk felesége 2 gyermekével utazott a 81-es trolin. Leszállásnál a babakocsit tette le először (amiben az egyik gyerek volt), majd visszanyúlt a másik -4 és fél éves- fiúért , ám őt már nem tudta leszedni a buszról, mert a vezető becsukta az ajtókat és indulni készült, úgy, hogy a nő keze az ajtók között volt. A buszvezető figyelmetlensége magyarázható a stresszel is, de ilyenkor legalább leszállhatna megnézni, nem történt-e nagy baj:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma reggel (2009. szept. 03.) kb. 8:20-kor feleségem a négy éves és másfél éves fiainkkal babakocsival szállt le a 81-es troliról az Ond Vezér útja megállóban.

114 Tovább

Megállók ahová lehetetlen beállni



Sok kritika éri a BKV-s járművezetőket amiatt, mert időnként a megállókba rosszul vagy egyáltalán nem állnak be. Sokan akkor is szidják őket, amikor az autósok és a rosszul kialakított megálló miatt nem tudnak rendesen megállni. Olvasónk -egy járművezető- most képeken mutatja be, miért is nehéz rendesen beállni egyes megállókba:



Kedves BKV-figyelő!



A napokban a Városligetben vezetgettem és az alábbi képek készültek!

A figyelmemet az keltette fel, hogy kb. 1-1,5 hónapja a Dr. Oláh Péter Balázzsal beszélgettünk a blogon, hogy elavult a KRESZ és a megállók környékére előírt 5+15 méteres megállási tilalom nagyon kevés és ideje múlt hiszen a csuklós járműveink 17-18 méter hosszúak. Na ezt az alap hibát sikerült a zuglói önkormányzatnak és a BKV-nak megfejelnie.



52 Tovább

30 perccel a baleset után jött a mentő

Ugye a BKV buszaiba eddig azért nem kellett elsősegély nyújtó felszerelés, mert a BKV járműveihez hamar kiér a mentő, illetve a BKV gyorsreagálású egységei is pillanatok alatt ott vannak a balesetnél. Olvasónk szemtanúja volt egy 74-es troli és egy részeg találkozásának. Lenti levelében leírja, milyen gyorsan ért ki a mentő és a gyorsreagálású egység a balesethez, persze nem az Ő hibájukból, csupán elfelejtettek szólni nekik. Levél végén található egy idézet az Nemzeti Közlekedési Hatóság leveléből.

Kedves BKV-figyelő!

Olvasom a blogot és mindig csak bólogatok h igen, igen, velem is megesett, láttam már ilyet stb. az elmúlt héten viszont 2 nagyon durva esettel is találkoztam. HIHETETLEN! Kedden olyan fél 7 fele este egy matt részeg férfi az Almásy térnél úgy döntött h kiveti magát a 74-ess troli elé, persze nem direkt, csak nem tudott járni. Troli oldalról kicsit elkapta, (folyt egy kis vér, horzsolások stb. de mint mindig a részeg ebből semmit sem fogott föl papírja persze nincs, miért is lenne nála)

82 Tovább

Megfőnek az utasok a régi buszokon

Nem tudom, hogy néhány éve az Ikarus 412-es buszokat miért kicsi (10-15 centis) billenő ablakokkal rendelték meg. A kis nyílásokon alig jön be levegő, az utastér hőmérséklete megközelítheti a 35 fokot is. A 435-ösökön nyáron a fűtés is megy, mert a motor hűtővizét a fűtésrendszeresen keresztül az utastérbe vezetik. A ZIU trolikon sem jobb a helyzet, a meleg levegőt ott is az utastérbe nyomják:

Hello BKV-figyelő!

Azért írtam nektek,  hogy leírjam, hogy milyen állapotok vannak a 74-es trolinak  nevezett szauna-járgányokon. A szép új, 5 éves Ikarus 412-es alacsonypadlós trolikon a kinyitható ablakfelületek nagyon kicsik, és ez alapból már kevesebb szellőzést biztosít, de az ablakok többsége már nem is nyitható ki, mert beragadt, szorul, stb. Így meg lehet főni az utastérben. A másik probléma, hogy a ZIU típusú szovjet járgányok fűtenek a 35 fokban is. A ZIU-kon- ez úgy van megoldva, hogy van egy kapcsoló az aljukon, és amikor aknára viszik őket lehet választani, hogy kifelé, vagy az utastérbe fújja a meleget. Nos, a ZIU-k befelé fújják a meleget így az utasok a 35-40 fokhoz kapnak még +5-10et.

A garázsban valamiért nem képesek arra, hogy a kapcsolót átállítsák hogy ne az utasok süljenek ropogósra a trolin. Miközben az utas ugyebár kit szidjon, a hülye sofőrt szidja, hogy ekkora melegben mért fűt a troli mikor ígyis ájuldozni lehet, de a sofőr erről meg nem is tehet.

Üdv: Cs.D.

97 Tovább

Keselyűként csapott le a lyukasztani készülő utasra

Olvasónk tegnap felszállt a 75-ös trolira. A kanyargó, fékezgető buszon kényelembe helyezte magát, majd készült kilyukasztani a jegyét, de nem tudta, mert a BKV egyik ellenőre, mint a dögkeselyű lecsapott rá. Elvette a tömbjegyét, leszállította a troliról és még meg is akarta büntetni:

Tisztelt BKV figyelő!

A mai nap folyamán történt egy számomra felháborító eset a BKV 75-ös trolijának reggeli járatán, amikor is a jegyeket és bérleteket ellenőrizte két ellenőrnő (ápolatlan, lenőtt festésű szőke és egy még tramplibb barna). Éppen leültem, hogy a kanyargó, fékezgető és a hepehupás úton bukdácsoló buszon "biztonságosan" elővegyem a gyűjtőjegyemet, amikor a két ellenőr odalépett hozzám. Már tettem is volna be a kallantyús lyukasztóba a tömb egyik jegyét, amikor az egyik ellenőr azt a kezemből kivéve felhívta a figyelmemet arra, hogy idézem: "ezzel már elkéstem".

52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek