Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ha forgalomirányító az apád

Üdvözlet kedves blogger!

November 5-én (hétfőn)  a 63-as busz vonalán kimaradt egy busz. Idáig semmi különös nem történt. Bejött a következő járat, majd az utasok kérdésére a sofőr azt válaszolta, hogy neki bizony 11 percet ki kell várnia és csak akkor indulhat, mert ezt írja a menetrendje. Bement, megkérdezte Hűvösvölgyben a forgalomirányítóktól (nem vagyok benne biztosak, h ilyenek vannak ott nem értek hozzá) mindenesetre tőlük szintén azt a választ kapta, h várjon csak még... és itt kezdődött a sztori nem szokványos része.

Az egyik utas közölte a sofőrrel, h az ő édesapja a Moszkva téri forgalomirányítóknál dolgozik és egy telefonnal elintézi, hogy a busz azonnal induljon, mert ő nem hajlandó 20 percet várni a buszra. A kedves sofőr természetesen nem vette komolyan az ügyet, de azért ottmaradt a busz mellett, hogyha mégis szólnak neki rádión, akkor meghallja azt. Kb 1-1,5 perc és egy gyors telefon után pedig egy kedves női hang hívta a buszsofőrünket és közölte vele, hogy rögtön induljon... azért az is vicces, amikor siet az utas és elintézi magának a buszindulást, persze ehhez azért kell egy hülye rendszer is.


thx, minic
39 Tovább

Várakozás a 10-es buszra

Kedves BKV figyelő!

Mellékelten küldök pár képet a 10-es buszról. Ezek augusztus 19-én készültek, tudom ilyenkor nagy a tömeg de ez már túlzás!
53 Tovább

Mozgásba hozzuk a várost

Mindenki számára ismert, hogy a BKV legújabb kampányában autósokat riogat azzal, hogy úti célunkat már rég elértük volna, ha az autó helyett a tömegközlekedést választjuk. Több hozzászólásban is olvastam, hogy ezzel nem mindenki ért egyet, van olyan útvonal, ahol sokkal gyorsabban közlekedhetünk autóval mint a BKV járatain. Igazságtalannak tartom, hogy a BKV csak a jó oldalát mutogatja az autósoknak. Igazságtalan, hogy egy olyan táblát sem láttam, amin az lenne, hogy néha-néha a busszal is a dugóban kell ücsörögni. Egy táblán sem volt lángoló Ikarus 435-ös vagy esetleg a BKV új műanyag tehene, pedig sokakat érdekelne, hova is kerül a pénzük, és mit kapnak érte. 

Új BKV tábla javaslatok:
43 Tovább

Nem lehet bérletet venni

Kedves Figyelők!

Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.

Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.

Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.

Üdvözlet.
32 Tovább

Nem tájékoztat a BKV

Ma reggel szerencsére nem kellett bemennem első két órára, így nem szívtam meg a dolgot. De attól még érint a dolog. Arról beszélek, ami az úgyis túlzsúfolt csömöri illetve gödöllői HÉV-vel történt, vagyis MINDEN tájékoztatás nélkül (hangosbemondó, plakátok) megváltoztatta a menetrendet. Erről csak a honlapján adott ki tájékoztatást, amit ugye az ember nem mindennap olvas. A közleményben az áll, hogy csak néhány perces változások lesznek, azonban például csömörre a régi rendszerben 6 és 9 között 6 db szerelvény jár (és mindig tele voltak), míg most csak 4 db. És ezeknek is megváltoztatták a menetrendjét, előretolták negyed órával. Például volt egy HÉV ami 7-kor indult csömörről és sok iskolás használta (köztük én is), mert időben be lehetett vele érni, most azonban 6:42-kor és 7:22-kor indulnak hévek. A 6:42-es korai, azonban a 7:22-es túlságosan késő, azon nem sok iskolás lesz lesznek, mert háromnegyed nyolcra van az Örsön, és negyed óra alatt nem nagyon lehet elérni sehova.

Kérlek adjatok tippeket, hogy  hova lehet menni reklamálni, illetve van-e bármilyen jogcímem (mondjuk szerződésmódosítás a tudtom nélkül) amivel be lehet őket perelni?
15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek