Kényelmes utazás
Telefon
Hello,
remélem, a képeken látszik a lényeg: headset nélkül nem forgalmi ügyben mobilozott a högy (még szombaton). A villamos száma: 1520. Dátum: 2007-09-29, a villamos 7:51-kor volt a Jeszenák János utcánál a Mexikói út irányában. (amúgy a Terebess u.-n meg túlszaladt egy jópár métert, de arról nincs képem, mert annyira meglepődtem)
-nix
Ha odacsuk az ajtó
Néhány napja kaptam egy levelet egy BKV utastól, aki metrón próbált utazni. Azóta megküldte a BKV-s válasz levelet is, így teljes a kép.
Tisztelt BKV ügyfélszolgálat, Tisztelt BKV figyelő, Tisztelt Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület!
Az alábbi történetet szeretném megosztani Önökkel, illetve a lent feltett kérdéseimre választ kapni írásban.
Mások okulására szeretném ezt az esetet a nyilvánosságra hozni, hogy, ezzel is a közösségi közlekedés fejlődését elősegítsem, s annak színvonala emelkedjen. Mert ha nincsenek ilyen esetek, egyre több utas elégedetten veszi igénybe a BKV szolgáltatásait.
Nem nagy történet a következő, de azért sok mindent elárul arról, hogy milyen is a közösségi közlekedés hazánkban. Hétvége, szombat dél környéke, Örsvezér tere a helyszín pontosabban metróállomás. Metrózni akartunk a kedvesemmel, s meg is kíséreltük a felszállást egy járműre. Viszonylag közel a bejárathoz, tehát a "kukac" utolsó szerelvényébe akartunk belépni, elkezdett becsukódni a metró ajtaja pont akkor amikor a jármű belsejébe szerettünk volna lépni.
Hogyan rontsuk el azt is, ami jó?
Szombaton arra lettem figyelmes a 6-os villamoson, hogy az utastájékoztató hölgy igen csak berekedt. Az még a kisebb baj, hogy a lehető legrosszabb hangot választották ki, de sikerült egy viszonylag használható tájékoztató rendszert teljesen leamortizálni.
A Combino villamosokon eddig egy igen kellemes hangú nő, szinte az összes átszállási lehetőséget felsorolta, busztól a metróig, mindent. Szombatig. Az új nő csak a fontosabb átszállási lehetőségeket (HÉV, metró, földalatti) mondja be, a többit a kijelzőn olvashatjuk le, illetve az ajtók fölött lévő matricán nézhetjük meg. Egyet nem értek, Miért kellett ezt? Miért kellett egy jól megszokott, jó tájékoztató rendszert szétbarmolni? Megértem, hogy a rengeteg átszámozott járat miatt szükség volt a módosításra, de miért nem lehet ezeket ugyan úgy bemondani mint a régieket? Miért kell visszafelé fejlődni?
Teljesen olyan érzésem van, hogy a BKV szándékosan szívatja a vak utasokat, múltkor a metrón, most pedig a villamoson.
BKV-s válasz, két észrevétel
Tisztelt BKV Figyelő!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2007. szeptember 20.
Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat
Nem áll meg az éjszakai járat:
Ked Hölgyem/Uram!
Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.
Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem
Amikor a busz nem áll meg:
Utolsó kommentek