Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Igénytelen emberek között utazni

Ismét a 23-as buszról jelentkezem. Most nem robbant le, és a pólóm se ragad oda, csak utaztam, ahogy minden este szoktam. Néhol kicsit nyersen fogok fogalmazni, de megköveteli a történet. Szabadkai úton szálltam fel megint, az utolsó ajtónál, ahol a következő látvány fogadott:

2 erősen bekábítószerezett, férfi és egy nő, fejenként egy kutyával. Egyiknek sebhelyes a feje, másiknak az orrából takony csorog, melyet többször az ülésbe ken, harmadik meg alszik, és cipőfűzőn tartja a kutyáját. Igen erős hígító szag csapott meg mikor felszálltam, így tudtam, miért utaznak lehajtott fejjel. Kutyán természetesen szájkosár nincs, állapotukat nézve bérletük sem lehetett, igazi hajléktalanszálló volt a busz hátuljában. Előre menni már nem tudtam, annyian álltak az élesek között, nem akartam tolakodni és nyomorogni.

Beszéljünk előbb a fikásról. Szép fehér kutyája van, aki annyira barátságos volt, hogy az összes ajtónyitásnál meg akart szökni, sajnos a lánc visszatartotta. Emberünk lehajtott fejjel utazott egész végig. Orrából valami förmedvény csorgott. Mikor már a fulladásos halál állapotába lépett felhajtotta a fejét, egy laza mozdulattal letörölte a "termést" és az ülésbe kente (képen éppen a termés betakarításának állapota látható). Így utazott Ő:



A hölgy utas rendkívül szimpatikus volt. Megkérdezte tőlem, hogy a Tesco-nál hol kell leszállni. Kigondoltam a választ, de mire elmagyaráztam volna neki, visszaaludt. Ezt eljátszotta háromszor, utána már nem próbálkoztam vele. Kutyáját nagyon sajnáltam, mert odanyomta az üléshez többször, és spárgára és cipőfűzőre volt kötve:


178 Tovább

"Azt hittem menni fog neki egyedül is"

Sziasztok!

Az alábbi botrányos eset pénteken, azaz február 8-án történt meg. 7-es busz, Szent Gellért tér, 9:42 perc. Egy kerekesszékes idősebb férfi le szeretne szállni a járműről. Buszvezető nem mozdul, hogy kinyissa neki a rámpát, így néhány másodperc tétova várakozás után szerencsétlen főhősünk megpróbál egyedül legurulni a buszról. Természetesen beakad a járdaszegélybe. Fél kocsi a buszon, fél kocsi a járdán. Egy előtte leszálló utas megpróbál neki segíteni, dehát neki sem megy, mire szépen lassan elkezd dőlni a kocsi. Lassított felvételben látom, ahogy szerencsétlen öregember kifordul a székből, és mint egy zsák, arccal leesik a járdára.

Körbenézek, a buszon SENKI sem mozdul, csak bámulják az incidenst. Én fiatal nő létemre felpattanok, megkérem a mellettem ülő középkorú hölgyet, hogy ugyan engedjen már ki, segíteni kell. Lassan megmozdul, kiszabadulok és rohanok segíteni. Ám ketten sem bírjuk szegényt megemelni annyira, hogy visszaültessük a székbe. Én alányúlok, a férfi húzza, közben kb 20 utas, köztük 15 ereje teljében lévő ember figyel minket bentről. :( Lassan előkerül a sofőr is, akinek segítségével hárman már sikerrel járunk. A reakciója: Semmi elnézést, semmi bocsánat a láthatóan megalázott mozgássérültnek, hanem a következő nevetséges mondat: "AZT HITTEM MENNI FOG NEKI EGYEDÜL IS, HISZ A BLAHÁN OLYAN ÜGYESEN SZÁLLT FEL!" (akár egy 5 évesnek) Az eszem megáll, köpni-nyelni nem tudok. (Más kérdés, hogy a hülye fejével nem érti a fel- és leszállásban rejlő dőlésszögi különbséget...) Én visszaszállok, sofőr visszaszáll, indít, szegény ember még próbálja magát összeszedni, majd lassan ő is elgurul. A buszon az emberek továbbra is faarccal bámulnak-mostmár rám. Úgy tűnik, csak én sírok belül....

Üdvözlettel: Zsófi

 
Adatok, hátha eljut a BKV-hoz:
2008.02.08 9:42
7-es busz, Szent Gellért tér megálló
A busz rendszáma: FKU - 944
97 Tovább

Retardált a Combinon

Egyik személyes ismerősöm jelezte egyszer, hogy a körúti villamosokon egy nagy szakállas ember "rémisztgeti" az utasokat, előszeretetten taperolja a hölgy utasokat. Akkor úgy gondoltam, felesleges írni erről, más nekem még nem jelezte.

Mostanáig, sőt, fénykép is van mellékelve, melyet feljelentés esetén szívesen továbbadunk (kitakarás nélkül) a rendőrségnek. A képért köszönet Baybee-nek.


Részlet az olvasó leveléből:

39 Tovább

Miért nem bírják ki hazáig?

Bár az utazási feltételek egyértelműen kimondják, hogy járműven enni, inni tilos, sokan mégis megpróbálkoznak ezzel. Addig nincs is vele semmi baj, míg a kaja vagy az üdítő nem valamelyik utas ölében vagy a földön landol. Miért esznek, azok,akik nem tudnak vigyázni? Egyátalán miért kell enni? Miért nem bírják ki hazáig?


Túrós tészta és sör volt a vacsi
34 Tovább

A Menedzsment megbukott

Lezárult a BKV Figyelő szavazása, melyet 2007. december 27-én indítottunk azért, hogy felmérjük, az utasok látnak-e már eredményeket a vezetőség leváltása óta. A szavazás egy hónapig volt elérhető, és közel 10,5 Combinónyi ember (3744-en) fejezték ki ilyen formában a véleményüket.

Eredmény:

-Már a szavazás legelején igen kimagasló volt az elégtelenre szavazók tábora, a szavazás végére is ők maradtak többségben 2606-en, ez a szavazók 69%-a.

-683 ember már pozitívabban látta a helyzetet, gondolom ők azért adtak kettest –elégségest- a menedzsmentnek. (18%)

-278-an érzik úgy, hogy valami elindult. Olyas valami melyet jobban csinálnak, mint az előző vezetés. Ez volt a hármas –közepes-. (7%)

-179-en voltak azok is, akik négyest vagy ötöst adtak a vezetőségnek. Ők azok, akik úgy gondolják, hogy a BKV jelenleg jó irányba halad, csak így tovább! (4-es: 79 szavazat, 2%);(5-ös: 100 szavazat, 2%)
Ha átlagot vonunk, körülbelül 1,5-ös osztályzat jön ki, amire sajnos nem lehet megadni a kettest.

A szavazás természetesen nem reprezentatív, a BKV Figyelő belső felhasználásra készítette. A poll-r rendszere lefelé kerekít, így a maximális elérhető százalék nem 100 hanem 98.

Természetesen a BKV elmondhatja véleményét a végeredményről, melyet ugyan úgy közzéteszünk, mint a többi beérkezett levelet. 2008. decemberében ugyan ezzel a címmel új szavazás indul, meglátjuk, 1 év alatt mi változik.
37 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek