Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rázárta az ajtót a kerekesszékes utasra, megbüntették

Megérkezett a BKV válasza olvasónk panaszára. Az utas látta, ahogy egy kerekesszékkel közlekedő utastársa éppen a villamosra próbál meg felszállni, de a járművezető rázárta az ajtót, így a megállóban maradt. Olvasónk panaszt tett a cégnél, a lenti válaszból kiderül, hogy a járművezetőt "cselekedetéért anyagi jellegű felelősségrevonásban részesítették."

Tisztelt BKV-figyelő!

Ez év június 13-án írtam Önöknek levelet, "Kerekesszékkel utazni" címmel. Az eset nem velem, hanem a szemem előtt történt. A panaszomat eljuttattam a BKV részére is. Közel két hónap után választ is kaptam, amelyben elnézést kértek, leírták, hogy vizsgálatot indítottak és a járművezetőt anyagi jellegű felelősségrevonásban részesítették. A BKV kérésének eleget téve mellékelten küldöm a részemre eljuttatott levelet. Íme:

40 Tovább

Igazat adott a minisztérium, lesz EÜ doboz a BKV buszain

Két hónapja egy levelemmel lavinát indítottam el. Kérdésem annyi volt: kell-e a BKV buszokba elsősegély doboz, ha nem, akkor miért nem? A témával azóta foglalkoztak már az újságok és a TV is, több helyről is küldtek választ, melyből megtudtuk, hogy a BKV felmentést kapott, ezért a buszokra nem kell elsősegély csomag. Pedig amilyen műszaki állapotban vannak a járművek, bármikor szükség lehet rájuk.

A BKV szerint a dobozok azért nem kellenek, mert korszerű (!) hírközlő rendszereik vannak, és a mentő percek alatt kiér a balesethez. A Minisztérium szerint ez hülyeség, az elsősegély felszerelés éppen azért van, hogy a mentő kiérkezéséig ellássuk a beteget, és a mentő sem ér ki percek alatt, főleg ha a város túlzsúfolt közlekedését vizsgáljuk. Ezzel a válaszával a Minisztérium nekünk ad igazat, hisz szóról-szóra ezt írtam le egy másik bejegyzésben. Válaszuk hajtás után:

139 Tovább

Re: Így buktathatod le a csaló pénztárosokat

A blogon pár napja megjelent egy észrevétel, amit egy pénztáros írt. Mesélt a bérlethamisításról, arról, hogyan tehetünk ellene, de azt is leírta, hogy kollégái hogyan károsítják meg egymást a bérlettömb belsejéből kitépkedett szelvényekkel. Persze ez a BKV szerint mind hazugság:

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. július 21-én reggel a blogon megjelent, Így buktathatod le a csaló pénztárosokat című bejegyzésben foglaltakra reagálva az alábbiakat közöljük:

A  névtelenül nyilatkozó, magát viszonteladói alkalmazásban álló pénztárosnak valló levélíró állításával ellentétben a  BKV Zrt. jegypénztárosai közül senki sem dolgozik másodállásban a cikkben említett viszonteladói partnerünknél. A BKV Zrt. folyamatosan ellenőrzi mind a saját, mind a viszonteladók pénztárosait, akik naponta elszámolnak, így az ellenőrzési rendszer azonnal jelzi, ha eltérést tapasztal. A belső ellenőrzéseken túl társaságunk és viszonteladó partnereink szúrópróbaszerű próbavásárlásokkal is igyekszik kiszűrni a visszaéléseket. Amennyiben a pénztárosnál készlethiány van – erre utal a levélíró a bérlettömbök közepéről kitépett szelvénnyel – jó bérletet, jó áron adtak el, tehát az utasnak nem keletkezik kára, csak annak a kollégának, akitől elvették. Neki viszont kötelessége a rábízott készlet őrzése. Jegyeket, bérleteket árusító partnereinket társaságunk honlapján a Jegy- és bérletértékesítés címszó alatt bárki megtalálhatja – viszonteladói partnerünk továbbértékesítésre nem adhatja tovább a bérleteket.  Amennyiben a névtelenségbe burkolózó levélírónak konkrét bizonyítékai vannak, kötelessége jelenteni azt. A leírt rágalmazásokat a munkájukat becsületesen végző kollégáink nevében visszautasítjuk.

Üdvözlettel: BKV Zrt.

30 Tovább

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

Így buktathatod le a csaló pénztárosokat

Olvasónk egy "kutyaól" pénztárban dolgozik. Levelében azt írja: kollégái is tudják, hogy néhány pénztáros hamis bérletekkel üzletel. Szerinte az illetékeseknek is tudni kellene, ha máshonnan nem, a blogról mindenképp. A pénztáros arról is mesél, hogyan buktathatjuk le a csalókat:

Üdv!

Azért írok, mert én is egy ilyen pénztárban dolgozom - mint pénztáros - és így belülről kicsit talán többet látok, mint mások kívülről.

Már a bódék indulásától voltak mindenféle kísérletek csalásokra, amit mindig a BKV alkalmazásában álló, a bódékban másodállásban dolgozó tapasztalt kollégák követtek el. Az elején a bérlet-tömbökből - a közepük környékéről - tépkedtek ki szelvényeket, arra számítva hogy majd senki nem számolja át őket. Persze ezzel nem az utasokat csak a többi pénztárost károsították, még csak nem is a céget, hiszen nekünk kell mindent hiányt kifizetni. Aztán mostanában már én is hallom, hogy hamisítanak, és megint csak a BKV alkalmazottjai - talán egyelőre csak nekik van merszük, vagy rutinjuk ebben.

64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek