Megérkezett a BKV válasza olvasónk panaszára. Az utas látta, ahogy egy kerekesszékkel közlekedő utastársa éppen a villamosra próbál meg felszállni, de a járművezető rázárta az ajtót, így a megállóban maradt. Olvasónk panaszt tett a cégnél, a lenti válaszból kiderül, hogy a járművezetőt „cselekedetéért anyagi jellegű felelősségrevonásban részesítették.”

Tisztelt BKV-figyelő!

Ez év június 13-án írtam Önöknek levelet, "Kerekesszékkel utazni" címmel. Az eset nem velem, hanem a szemem előtt történt. A panaszomat eljuttattam a BKV részére is. Közel két hónap után választ is kaptam, amelyben elnézést kértek, leírták, hogy vizsgálatot indítottak és a járművezetőt anyagi jellegű felelősségrevonásban részesítették. A BKV kérésének eleget téve mellékelten küldöm a részemre eljuttatott levelet. Íme:

 

Tisztelt XY!
 
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Őszintén sajnáljuk, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban kellemetlenséget kellett tapasztalt, melyért és a késedelmes válaszadásért ezúton szíves elnézését kérjük.

Bejelentésére tekintettel vizsgálatot indítottunk, melyben az érintett járművezetőnket meghallgattuk, védekezését azonban elfogadni nem tudjuk.

Figyelmesebb, körültekintőbb munkavégzéssel a bejelentés elkerülhető lett volna.

Cselekedetéért anyagi jellegű felelősségrevonásban részesítettük.

Őszintén sajnáljuk a történteket, igyekszünk mindent megtenni, hogy a jövőben hasonló eset ne forduljon elő.
 
Kérjük, hogy a kiegyensúlyozott és hiteles tájékoztatás érdekében jelen válaszunkról is tájékoztatni szíveskedjen a BKV Figyelő blog-ot.
 
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk. A tapasztalt kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérve, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
 
Budapest, 2009. augusztus 11.