Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A világ egyik leglassabb sajtóosztálya

A BKV és az utas közötti levelezés eddig sem a gyorsaságáról volt híres. A napokban a BKV sajtóosztálya felszólította a BKV Figyelő szerkesztőit, hogy amennyiben egy cikk tartalmában nem vagyunk biztosak, kérdezzünk tőlük bátran, kerüljük el az esetleges hibás állításokat és a félrevezetéseket.

Múlt hét pénteken a Fix TV híradójában hallottam, hogy a BKV idén a pénztárakba olyan nyomtatókat vesz, melyek a bérletre nyomtatják az érvényesség idejét, így a kézi bérletkitöltés megszűnik. A híradóban szó volt még bérlet automatákról is, melyek beszerzését a BKV 2008 végére ígérte. Ezzel kapcsolatban írtam a BKV-nak, hogy amennyiben igaz a hír kérem, küldjenek egy közleményt. Egy ilyen fejlesztésről be kell számolni.

A sajtóosztály több mint egy hét alatt nem tudta összeszedni gondolatait, vagy csak nehezükre esett volna a blog címére elküldeni azt a levelet, amit mondjuk a Fix TV is kapott?

Megkérném a BKV munkatársait, amennyiben semmibe veszik az olvasóinkat, az indulás óta itt megfordult több százezer embert, az önök utasait, ne szólítsanak fel minket arra, hogy tájékozódjunk a sajtóirodából, főleg ha nem képesek több mint egy hét elteltével sem válaszolni.

Számunkra fontos a gyors tájékoztatás, még ha az önök lelassult világában ez elképzelhetetlennek is tűnik. Ha nem hajlandók együttműködni, mondják meg nyíltan. Köszönjük!

BKV Figyelő szerkesztőség
58 Tovább

Re: Feljelentette az ellenőrt

Az ellenőrt feljelentő postra megérkezett az első reakció.

Tisztelt XY Úr!

A 2008. január 22-i esettel kapcsolatos levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy szakszolgálatunk a rendőrségi feljelentést tudomásul vette.

Tájékoztatjuk, hogy kárigénye társaságunk biztosítása alapján abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a rendőrségi határozat munkatársunkat elmarasztalja a történtek miatt.

A vizsgálat lezárása után, rendőrségi határozat birtokában, a kárügyben a kárfelvétellel megbízott INVEST Bróker International Kft-nél adnak tájékoztatást.

Címük:
1089 Budapest VIII., Orczy út 34.
Tel.: 461-65-00/24-460 mellék
Ügyfélfogadás: hétfőtől-csütörtökig: 08.00-16.00 óráig                                                pénteken: 08.00-12.00 óráig

Őszintén sajnáljuk a történteket és a jövőben balesetmentes közlekedést kívánunk.

Budapest, 2008. január 30.

Tisztelettel: XY osztályvezető
10 Tovább

Helyreigazítás

A BKV Figyelő blogon 2008.01.02 15:05-kor megjelent cikkben a kisorsolásra kerülő nyereményt hibásan 30-napos bérletnek neveztük, mely 2008. január 1-jétől megszűnt. A nyeremény egy havi bérlet lesz, melyet kezdőnapját a nyertes választja ki. Az esetleges félreértésekért, elnézést kérünk!
Tisztelt BKV-figyelő!

Ezúton felhívjuk a figyelmüket, hogy a http://bkvfigyelo.blog.hu/ honlapon található nyereményjátékukban felajánlott nyereménnyel megtévesztik olvasóikat, az utazóközönséget. 30 napos bérlettípus a Fővárosi Közgyűlés 2007. december 20-ai döntése nyomán 2008. január 1-jétől már nem létezik a BKV Zrt-nél. Az új havi bérlet tetszőleges kezdőnappal vásárolható meg és érvényessége mindig az adott hónap hosszúságától függ (tehát nem minden esetben 30 nap!).

Kérjük, hogy a hibát haladéktalanul korrigálják. Valamint ismételten felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a BKV Zrt-t érintő információikkal kapcsolatban minden esetben keressék meg a társaság sajtóirodáját, hogy a tényeknek nem megfelelő, téves tájékoztatás kiküszöbölhető legyen!

BKV Zrt., Sajtóiroda
44 Tovább

Mi lesz a 106-os busszal?

Tisztelt BKV vezetőség!

Remélem (bár-e remény hiú) eljut önökhöz a levelem amiben pár kérdést tennék fel önöknek.

Miért nincsen benne a 2008-as III. Kerületi kisokosban a 106-os busz menetrendje? Tán meg akarják szüntetni? Mert ez igen nagy sületlenség lenne a részülkről. Tájékoztatnám önöket (ha nem tudnák), hogy ez a busz szinte mindig tömve van (képekkel tudom dokumentálni, ha kérik elküldöm a képeket is). Mentesíti az 1-es villamost és a hévet amire reggel így is lehetetlenség felszállni (szinten alátámaszthatom ezt képekkel). Összeszedi az Aquincumi lakótelep lakosait, ja és itt van ugye az Auchan is amit naponta többezren látogatnak, és ezzel a busszal mennek oda vagy haza. Nem mindenkinek telik autóra és a busz az öregeknek nagy segítség, hogy ne kelljen átmászniuk a lakótelep egyik végéről a másikra. Ez az egyetlen busz ami átmegy az Árpád hídon.

Nagyon remélem, hogy csak véletlenül maradt ki a menetrend a kisokosból és nem szüntetik meg ezt a járatot, főleg nem úgy, hogy minket, akik nap mint nap használjuk nem is értesítenek róla, mert ha mégis ezt tennék akkor nem egy rendszeres bérlet vásárlótól fognak elköszönni. A bérlet így is drága, legalább tudok majd rendesen reggelizni. Persze ha az a cél, hogy megszűnjön a cég akkor rajta!

Tisztelettel: Kádár Anna

BKV-válasza:

Tisztelt Kádár Anna!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Tájékoztatjuk, hogy nem tervezzük a 106-os busz megszüntetését. Azt, hogy a menetrend miért maradt ki az Ön által említett kiadványból nem tudjuk, ebbe az ügyben kérjük, keresse meg a kiadvány szerkesztőjét vagy a kiadót.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. január 14.

Most érkezett:

27 Tovább

A trolibusz közlekedés sajátossága

Tisztelt BKV Zrt!

Ezúton szeretném megköszönni Önöknek, hogy immáron havi rendszerességgel gondoskodnak a testmozgásomról. Ugyanis ma (2007. december 19.), ahogy egy hónapja is (a pontos dátumra már sajnos nem emlékszem) sikerült az Önök 79-es trolibuszának úgy megállnia, hogy ne tudjon továbbmenni, és az utasoknak kelljen betolnia. Egy hónapja a Dózsa György út-Váci út kereszteződéstől egy saroknyval hátrébb állt meg így a troli (ahonnan a 75-ösök kikanyarodnak), ma pedig az Állatkert utáni aluljárónál. Utóbbi eset fél 9 magasságában történt, ahogy az előbbi is a reggeli órákban.

Természetesen tisztában vagyok a járművek műszaki hátterével, és tudom, hogy a megállást az okozta, hogy a troli éppen olyan helyen állt meg, ahol az áramszedő pont két vezeték közé ért, így nem tudott elég áramot felvenni. Ugyanakkor szeretném tisztázni, hogy ma már (2007 decembere) léteznek olyan trolik, amelyek képesek egy kevés ideig a már korábban felvett árammal is működni, így az esetleges áramkimaradás esetén sem kell feltétlenül leállniuk. Azzal is tisztában vagyok, hogy erről a technikai újdonságról Önök is értesültek, hiszen az Önök tulajdonában is van néhány ilyen jármű. Sajnálatos azonban, hogy a technikai fejlesztések idejekorán befejeződtek, így néhány jármű még az Önök jogelődjének, a BKV Rt-nek idejéből származnak.

Természetesen reményemet fejezem ki, hogy az Önök stabilizációs programmja (melyne többet várhatok a trolira) sikerrel jár, és mihamarabb lecserélhetik új, modernebb, korszerűbb járművekre a régieket. Azt is szeretném tisztázni, mielőtt még válaszlevelében kifejti, hogy természetesen maximális mértékben elégedett vagyok a szolgáltatással mind a jelenben, mind a jövőben, és továbbra is elégedett utasuk leszek. Sőt, ezúttal szeretném még egyszer kifejezni hálámat, amiért a rendszeres testmozgásról is gondoskodnak!
Levelem végére már csak egy apró kérés maradt, legközelebb legalább takarítsák le a járműveiket rendesen, hogy ha már tolni kell, legalább ne koszoljam teljesen össze a ruhámat. Hálás köszönetem!

Üdvözlettel
B. P. 072070-es bérletszámú utas

Válasz:

82 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek