Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Re: Reped a Combino

Megjött a BKV válasz levele a repedező Combino villamosról.

Tisztelt BKV Figyelő! 

Köszönjük, hogy észrevételével ismét megtisztelte Társaságunkat.

Az Ön által leírt jelenséget, vagyis azt, hogy néhány Combino villamos homloklemezének fényezésén hajszálrepedés jelent meg magunk is észleltük, és természetesen jeleztük a gyártó felé. A rugalmas műanyagból készült fedél fényezésén keletkezett hajszálrepedés semmilyen szerkezeti hibát nem jelent, de esztétikailag természetesen egy új, nagy értékű jármű esetében kifogásolható. A repedések kialakulásának okát a gyártó vizsgálja, és a szükséges technológiai módosításokat követően legyártott új homlokelemekkel a teljes Combino villamos járműpark homloklemezeit le fogja cserélni.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. október 31.

Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
38 Tovább

Re: A szabályt csak a látássérültekkel tartatják be

A BKV sajtóiroda megküldte a levelét a vakvezető kutyás és a harcikutyás esetekről. Felelősségre vonás, továbbképzés és módosítás az utazási feltételeken. Csak megérte foglalkozni vele?!

Tisztelt Gál Mihály (BKV Figyelő)!

Az október 30-án a BKV Figyelő internetes oldalon megjelent „A szabályt csak a látássérültekkel tartatják be” című hozzászólás, valamint az ahhoz tartozó fénykép szerint harci kutya szájkosár nélkül állt gazdájával a 2-es metró Keleti pályaudvar állomáson, annak peronján.

Az esettel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a metró területén a bejárati ellenőrzéseket a biztonsági szolgálatok őrei látják el. A kiképzett őrök az utast és kutyáját, amennyiben szájkosár nélkül vezeti azt, nem engedhetik be az állomás területére. A cikkben leírtak alapján az érintett biztonsági szolgálatok vezetőivel a BKV Zrt. illetékesei a kapcsolatot felvették, és amennyiben bebizonyosodik, hogy a szabályzat ellenére valóban szájkosár nélkül engedték be az ebet a metróállomásra, úgy természetesen felelősségre vonják az őröket. Ezen kívül soron kívüli oktatást kért a BKV Zrt. arra vonatkozóan, hogy a biztonsági őrök az utazási feltételek szerint csak érvényes jeggyel vagy bérlettel, illetve szájkosárral engedjenek kutyát a metró területére.

Ezen kívül tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. mihamarabb intézkedik arról, hogy az Utazási Feltételek között a vakvezető kutyák esetében enyhítsük a szállítási megszorításokat.

Természetesen a Társaság arra törekszik, hogy az Utazási Feltételekben rögzítetteknek megfelelően mindenki biztonságban utazhasson a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság járművein.

2007. november 5.

BKV Zrt. Sajtóiroda
30 Tovább

Volánbusz és BKV

Néhány hete tettem egy bejelentést a Volánbusz felé, mert a Neoplan N318 L/NF típusú autóbusznak menet közben (45-50 km/h sebességnél) kinyílt az ajtaja, és csak a szerencsén múlt, hogy senkinek nem esett baja. A társaság kérésemre kivizsgálta az összes ilyen típusú autóbuszt és a vizsgálat eredményéről választ is küldtek. A BKV és a Volánbusz válasz levelei között szembeszökő különbségek vannak.

Volános levél:
Tisztelt XY!

Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste Társaságunkat, mivel számunkra rendkívül fontos, hogy megismerjük utasaink véleményét.

Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a NEOPLAN N318 L/NF tip. JLD 392 frsz. autóbusz ajtajának rendellenes, és igen balesetveszélyes működésére. A meghibásodást egy kapcsoló hibája okozta, amelyet azonnal kicseréltünk. A balesetveszély súlyosságára tekintettel, valamennyi azonos típusú járművünket átvizsgáltuk, szerencsére hasonló meghibásodással nem találkoztunk.

Megnyugvással tölt el bennünket, hogy vannak olyan utasaink, akik törődnek utastársaik biztonságával, és figyelemfelhívásukkal segítenek bennünket a hibák kijavításában, a balesetek megelőzésében. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a jövőben teljes megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Budapest, 2007. október 19.

Tisztelettel: Ügyfélszolgálati Iroda
BKV-s válasz levél:
Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.

Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.


Budapest, 2006. október 19.


Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
38 Tovább

BKV-s válasz, két észrevétel

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat

Nem áll meg az éjszakai járat:

Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem

Amikor a busz nem áll meg:

22 Tovább

BKV reagált néhány bejegyzésre

A BKV reagált néhány régebbi postra, olvasgassátok végig, és kérem a kommenteket is.

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

1.) Hasba vágta az ellenőr a segítőkész utast!!

A BKV Zrt. igen sokat tesz a külföldiek korrekt tájékoztatásáért. Semmi esetre sem szeretnénk, hogy a helyismereti tájékozatlanság miatt bárkit budapesti tartózkodása alatt kellemetlenség érjen. Ezért a világ bármely pontján elérhető világhálón, a BKV Zrt. www.bkv.hu internetes oldalán keresztül is lehetőséget biztosítunk arra, hogy a külföldiek még a budapesti látogatásukat megelőzően idegen nyelveken is tájékozódhassanak a budapesti tömegközlekedés sajátosságairól, az egyes jegyfajtákról, a közlekedés igénybevételi lehetőségeiről, illetve annak feltételeiről.

Számos jegyfajtánk kifejezetten a Budapestre látogatók speciális igényeinek kielégítését szolgálja, ilyen pl. a napijegy, a turistajegy, a hetijegy vagy a Budapest Kártya, melyek igénybevételével, a budapesti helyismerettel nem rendelkező külföldi vendégeink kényelmesebben, egyszerűbben és külön jegykezelés nélkül utazhatnak a közösségi közlekedési járműveken.
A rendelkezésünkre álló adatok alapján, a 2007. július 11-én, a 3-as metró, Deák Ferenc téri állomásának peronján történt esettel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk.

Jegyellenőreink elmondták, hogy az ellenőrzés folyamán 3 fiatal, külföldi utas érvényes jegyet vagy bérletet nem tudott felmutatni, amiért jogosan kívántak velük szemben pótdíjazási eljárást kezdeményezni. Alapvető angol szavakkal tájékoztatták őket arról, hogy a BKV Zrt. jogosult arra, hogy az utasok jegyének és bérletének érvényességét az utazás során bármikor ellenőrizze. Az utazási feltételeink alapján - melyek betartása valamennyi utasunk, így a magyarországi turisták számára is egyformán kötelező -, aki járműveinken érvényes jegy, bérlet nélkül, vagy érvénytelen jeggyel, bérlettel kísérli meg az utazást, illetve vagy valamilyen kedvezményt jogosulatlanul vesz igénybe, az pótdíjat köteles fizetni.

40 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek