Olvasónk számon kérte a BKV-n, hogy a szlogenpályázatra miért csak ügynökségek küldhetnek be ötletet, magánszemélyeket miért zárnak ki az ilyen akcióból. Hivatalos indoklás szerint magánember azért nem küldhette be ötletét, mert az ehhez hasonló pályázatokon az utasok mindig vicces, gúnyolódó, rosszindulatú megjegyzéseket küldtek be, és ezen a BKV megsértődött. Tehát egyértelműen nekünk köszönhető, hogy a BKV-nak sikerült félmillió forintért megtalálnia a legszánalmasabb szlogent:
Szia Figyelő!
Egy szomorú dolgot kell közölnöm veled: mi, utasok tehetünk arról, hogy a BKV szlogenpályázata zárt volt! Hiszen mi, az utasok küldözgettünk (állítólag) rosszindulatú szlogenterveket a cégnek. Levelemet elküldtem a szlogenes, és a sima BKV e-mail címre is:
Tiszelt BKV!
A BKV-figyelő blogon olvastam az Önök közleményét, miszerint 500 000 forint díjazású szlogenpályázatot írnak ki. Érthetetlennek tartom, hogy csak kreatív ügynökségek pályázhatnak, magánszemélyen nem.
Kérem ezen döntésük megindoklását, esetleges felülvizsgálatát!
Köszönettel: Zs. A.A választ mindkét helyről megkaptam:
Tisztelt Zs. A.!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.
Tájékoztatjuk, hogy a BKV Zrt. azért cégek számára írta ki a pályázatot, mert az előző években sok sikertelen pályázatunk volt, amikor mindenki számára hozzáférhetővé tettük a versenyt. Nagy tömegével érkeztek, használhatatlan, és rosszindulatú megjegyzések, amit munkatársainknak egyenként kellett elbírálniuk. Szeretnénk, ha azok a cégek vennének részt a pályázatban, akiknek fő profilja a reklám és médiapiac, és tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen. Szíves megértését kérjük.
Budapest, 2009. február 12.
Üdvözlettel: D. E.
Szerk.: „Tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen.” A 4 hónapja bejegyzett Protest PR & Marketing Kft-nek valószínűleg rengeteg tapasztalata volt ilyen téren, hisz ezzel a mindenki által megkedvelt szlogennel mégis csak taroltak a pályázaton.
Utolsó kommentek