Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lassan gyertyával világítanak az utasok

Mindenszentek után mindenkinél maradt otthon 1-2 mécses, ami még jól jöhet. Ugyanis lassan már tényleg ott tartunk, hogy a világításról is nekünk kell gondoskodni.

Néhány napja utaztam egy villamospótló buszon (BKV-s Volvo), aminek a hátsó részében csak egy kis neoncső pislákolt. Nem tudtam eldönteni, hogy takarékoskodnak-e, vagy elfogyott a garázsban a neon, ezért előremenetem a vezetőhöz, aki tájékoztatott arról, hogy elromlott. Idézem: "Nem ilyen utakra való ez a busz". Kiállni nem tudott a forgalomból, mert nincs elég busz, így hát, akinek nem volt elég a hangulatvilágítás, az vagy meggyújtott egy mécsest, vagy előrement.

Olvasónk ennél rosszabb Volvo buszon utazott. Olyannal, aminek egészében nem volt világítás. Takarékosság? /kopik a neoncső:)/ Nincs készleten? Elromlott? Mai napig nem tudni…

Tisztelt BKV-figyelő!

A tegnapi nap (2008.11.16 péntek) utaztam egy barátommal a 200E jelzésű Reptér-buszon Kőbánya-Kispestre. A Felsőcsatári úti megállóban vártunk a buszra, ami kb. 15 perc múlva jött is, pedig nem az utolsó járattal mentünk. Úgy 17:00 lehetett, a következő képeket (csatoltam őket) pedig 17:17-19-kor készítettem a buszon a két megálló között (Telefonnal, úgyhogy ha van valami gond a minőséggel, ez az oka.):

55 Tovább

Megvesztegette a biztonsági őrt

Mióta biztonságiak vannak a körúti villamosok végállomásain, jóval kevesebb hajléktalannal találkozom délután és reggel. Nincs olyan büdös, több hely van. Nekem ezért megéri felmutatni a bérletem, egyáltalán nem macerás. Csak az öröm nem mindig felhőtlen. A rendszert a hajléktalanok két hét alatt kitapasztalták, és már az első megállóban visszaszállnak a villamosra. És ez még nem minden: Olvasónk saját szemével látta, ahogy egy szakadt férfi lefizette a biztonságit, hogy felszállhasson a villamosra.

Tisztelt BKV Zrt!

Tegnap, azaz 2008. november 19-én délután utaztam a Móricz Zsigmond körtér és a Mester utca között a 6-os villamoson. A körtéren a villamos ajtajainál a híradásokból már jól ismert, láthatósági mellényes, biztonsági szolgálat beléptető ellenőrzést végzett. Levelemben pontos személyleírás, időpontot nem adok, mert nem célom a dolgozójuk bemószerolása, csupán a médiában egekig magasztalt beléptetési rendszerükkel szeretném szembesíteni önöket.

Más európai városban ilyen ellenőrzési rendszert még nem láttam, pedig voltam már néhány nagyvárosban. Ezzel nem bántani szeretném az ellenőröket, és a rendszert, hisz önök a jelenlegi rendszerből a legjobbat hozták ki, véleményem szerint. (Biztonsági őrök telepítése olcsóbb, mint a beléptető kapu). Örülök az őröknek, annak ellenére is, hogy év elején, és évközben több utasukat bántalmazták, zúzódásoktól a csonttörésig volt itt minden. Azóta megemberelték magukat.

Most mégsem emiatt írok. Tegnap a Móriczon miután felszálltam a villamosra, egy érdekes eset szemtanúja voltam. Biztonsági őrüket egy szakadtabb, koszos ember szólította le (nem hajléktalan, csak ápolatlan), és megkérte, hogy engedje fel. Emberük beállt az ajtóba és ellenállt, mindaddig, amíg egy fémpénz (színe alapján 100-as) dobott az dolgozójuk kabátjának zsebébe. Emberük belenyúlt a zsebébe, kivette a pénzt, majd elállt az ajtóból, ezzel szabad utat adott az ápolatlan embernek.

Ezt látva odamentem munkatársukhoz, akinek elmondása szerint „belepofáztam a munkájába”. Nem húztam fel magam rajta, hisz igaza van. Ő nem szól bele az én munkámba, nekem sincs jogom az övébe, csupán érdeklődni szerettem volna, hogy ez a 100 forintos jegy, milyen kedvezménynek minősül, és hány megállóra érvényes. Erre nem adott választ, és odébb ment.

Véleményem szerint az ellenőrzésük akkor ér valamit, ha kiszűrik azokat az embereket, akik társaságuknak nem fizetnek (ez a célja az egésznek). Ha a beléptetést végző személyzet megvesztegethető, akkor mit ér a rendszer?

A Budafoki útnál felszállt a villamosra 5 roma férfi, akik feltűnően hangosan beszéltek arról, hogy semmit nem ér ez a rendszer. 3 perc alatt lesétálják ezt a néhány megállót, és két hét alatt eddig sosem találkoztak ellenőrrel. Véleményük szerint a pénzt költhetnék másra is. Ők a Borároson szálltak le.

Remélem tegnapi élményeimmel bemutathattam önöknek cégük új, „hatásos” ellenőrzési rendszerét.

H.

55 Tovább

Nagy az Isten állatkertje

És milyen kicsi a kerítés. Olvasónk lefotózott két tujázó fiatalt, akik a Combino villamos ütközőjén ülve, az ablaktörlő lapátba kapaszkodva közlekedtek. Vajon ha kárt tesznek a villamosban (pl. letörik a nem olcsó lapátot) ki fogják fizetni?

63 Tovább

Skodával pótolják a villamost

Úgy néz ki a BKV rájött, hogy nem elég a bérletek és a jegyek árát emelni, ezért a pénzért már a szolgáltatás színvonalán is emelni kell. Nógrád Volános kék Volvo és sárga Ikarusok után, itt az új villamospótló, a Skoda Octavia. Szálljatok be bátran, és mutassátok fel a bérleteteket a sofőrnek!:) /A képért külön köszönet a Parkoló blognak!/

37 Tovább

Negyven percet várt a trolira

Olvasónk hoki meccsre igyekezett, amit a BKV miatt majdnem lekésett. 40 perc megállóban való várakozás után megpróbálta felhívni a BKV-t, de a tudakozótól kapott telefonszámokon nem tudta elérni a BKV-t. A trolik egyébként nagyon rossz állapotban vannak. Október 20. környékén utaztam a 78-as trolival, aminek útvonalán (oda-vissza) 3 lerobbant buszt láttam…

Hello Figyelő!

Kicsit korábban már megírtam, hogy miért nem járunk munkába Feleséggel és pocaklakóval a helyes kis közösségi közlekedést használva, de most már lassan odáig jutok/jutunk, hogy egyéb esetekben is más eszközökre szorulunk.

Történt, hogy egy egészen egyszerű útvonalat követve szerettünk volna eljutni a magyar-horvát hoki meccsre szombaton, úgy negyed öt körül.

77-es troli, Vezér út és Egressy út sarka. Troli éppen elmegy, szóval van idő beszaladni a boltba, hogy vegyünk a meccsre valami rágcsálnivalót, vagy akármit. Úgy kb. nyolc percig tarthatott a dolog, irány a megálló, telefon a haveroknak, hogy kb. tíz perc és ott vagyunk a Stefánia és az Egressy sarkán - öt megálló, mondjuk, vagy hat, nem lehet vészes a dolog.

A következő telefont fél órával később eresztettem meg, még mindig ugyanott, a troli ugyanis csak nem akart jönni. Miközben az ellenkező irányba elment három, s miközben a menetrend szerint jönnie kellett volna háromnak.

Jó, gondoltam csak rákérdezek, hátha valaki a BKV-nál tudja, hogy mi a gond. 198, mondjanak egy számot. Az első szám nyolcvanas, azt mobilról nem lehet hívni. A második helyi, budapesti, szuper - azt nem veszik fel, persze.

Itt aztán abbahagytam, inkább telefonáltam még egy havernak, hogy vegyen föl a meccsre menet a megállóban. Megjegyzem, mire odaértünk, leparkoltunk, akkor jött az első troli, tehát gyakorlatilag négy-öt járat kimaradhatott...

Megjegyzés 2.: ezt nem először játssza velem a 77-es troli, többször jártam úgy reggel hét-nyolc között, hogy nem volt kedve jönni húsz-harminc percig, pedig akkor hat-nyolc percenként jár, legalábbis a menetrend szerint...

69 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek