Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Eljárást indítottak a lyukasztóra támadó férfi ellen

A tegnapi "Hozzácsapta az utast a lyukasztóhoz a biztonsági őr" című poszt kapcsán azonnali vizsgálatot és reakciót kértem a BKV-tól, levelüket lent olvashatjátok. A válaszból kiderül, hogy nem is a biztonsági őr támadt az utasra, hanem fordítva, és nem csapták hozzá a lyukasztóhoz, hanem nekiesett magától. De vajon melyik verzió a valós? A független szemtanú leírása, vagy a munkahelyét védő biztonsági őré? Mindenki döntse el maga:

Tisztelt Gál Mihály Úr!

A BKV Zrt. az alábbiakról tájékoztatja:

Az olvasói bejegyzés alapján társaságunk azonnal vizsgálatot indított az ügy körülményeinek tisztázására.

Szeptember 13-án, este hét óra tájban a Nyugati pályaudvari metróállomás Teréz körút felőli bejáratánál egy érezhetően ittas utastól a biztonsági szolgálat munkatársa kérte jegyét/bérletét. A férfi egy - a jegyellenőrzésben résztvevő biztonsági őröknek járó - céges kitűzőt mutatott fel, majd hirtelen rátámadt az egyik szolgálatban lévő őrre. Nekinyomta az üvegajtónak, és fojtogatni kezdte.

49 Tovább

Miért nem várja meg, míg leszállnak az utasok?

Olvasónk felesége 2 gyermekével utazott a 81-es trolin. Leszállásnál a babakocsit tette le először (amiben az egyik gyerek volt), majd visszanyúlt a másik -4 és fél éves- fiúért , ám őt már nem tudta leszedni a buszról, mert a vezető becsukta az ajtókat és indulni készült, úgy, hogy a nő keze az ajtók között volt. A buszvezető figyelmetlensége magyarázható a stresszel is, de ilyenkor legalább leszállhatna megnézni, nem történt-e nagy baj:

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma reggel (2009. szept. 03.) kb. 8:20-kor feleségem a négy éves és másfél éves fiainkkal babakocsival szállt le a 81-es troliról az Ond Vezér útja megállóban.

114 Tovább

Re: Így buktathatod le a csaló pénztárosokat

A blogon pár napja megjelent egy észrevétel, amit egy pénztáros írt. Mesélt a bérlethamisításról, arról, hogyan tehetünk ellene, de azt is leírta, hogy kollégái hogyan károsítják meg egymást a bérlettömb belsejéből kitépkedett szelvényekkel. Persze ez a BKV szerint mind hazugság:

Tisztelt BKV-figyelő!

2009. július 21-én reggel a blogon megjelent, Így buktathatod le a csaló pénztárosokat című bejegyzésben foglaltakra reagálva az alábbiakat közöljük:

A  névtelenül nyilatkozó, magát viszonteladói alkalmazásban álló pénztárosnak valló levélíró állításával ellentétben a  BKV Zrt. jegypénztárosai közül senki sem dolgozik másodállásban a cikkben említett viszonteladói partnerünknél. A BKV Zrt. folyamatosan ellenőrzi mind a saját, mind a viszonteladók pénztárosait, akik naponta elszámolnak, így az ellenőrzési rendszer azonnal jelzi, ha eltérést tapasztal. A belső ellenőrzéseken túl társaságunk és viszonteladó partnereink szúrópróbaszerű próbavásárlásokkal is igyekszik kiszűrni a visszaéléseket. Amennyiben a pénztárosnál készlethiány van – erre utal a levélíró a bérlettömbök közepéről kitépett szelvénnyel – jó bérletet, jó áron adtak el, tehát az utasnak nem keletkezik kára, csak annak a kollégának, akitől elvették. Neki viszont kötelessége a rábízott készlet őrzése. Jegyeket, bérleteket árusító partnereinket társaságunk honlapján a Jegy- és bérletértékesítés címszó alatt bárki megtalálhatja – viszonteladói partnerünk továbbértékesítésre nem adhatja tovább a bérleteket.  Amennyiben a névtelenségbe burkolózó levélírónak konkrét bizonyítékai vannak, kötelessége jelenteni azt. A leírt rágalmazásokat a munkájukat becsületesen végző kollégáink nevében visszautasítjuk.

Üdvözlettel: BKV Zrt.

30 Tovább

Az ajtók között maradt a babakocsi

Hogy csukhatja be úgy egy buszvezető a busz ajtaját, hogy nem néz bele a visszapillantóba? Ha belenéz, akkor hogy nem veszi észre, hogy egy nő ott áll az ajtó előtt, karjai az utastérbe lógnak, és épp egy 20 kilós babakocsit próbál meg leemelni a buszról? Olvasónk rendszeresen szív a figyelmetlen buszosok miatt:

Kedves BKV-figyelő!

Az eset, ami velem történt, nem az első volt, de most már hogy sokadszorra előfordul, úgy érzem muszáj elmesélnem, hátha lehet tenni az ügy érdekében (mondjuk normális oktatásban részesíteni a vezetőket).

Az első esetem még februárban történt egy péntek délutánon, olyan 14:48 körül a 4-6-os villamos vonalán. Áll a nép a megállóban, én is a kislányommal aki a babakocsiban ült. Megjegyzem városi közlekedésre alkalmas és nem az a nagyfajta terepjáró babakocsi. Szóval a Király utcánál beáll a villamos a megállóba, az utasok leszállnak, de mire a megállóban várakozók felszállhatnának csukódik az ajtó. A babakocsit éppen hogy visszatudtam rántani az ajtóból. A villamos ajtajai bezáródtak és elindult. Az emberek meg csak álltak a megállóban, hogy most mi van, mert a megállóból konkrétan egy ember nem szállhatott fel a villamosra a vezető "jóvoltából".

78 Tovább

Nem érdekli a buszosokat az első ajtós rendszer

Hiába von be a BKV több járatot az első ajtós rendszerbe, ha azokon a vonalakon, ahol a rendszert már bevezették a buszvezetők magasról tojnak az egészbe. Tapasztalom, és az utasoktól is hallom, hogy amint lekerültek a biztonsági őrök a járművekről az alvállalkozós buszvezetők már nem foglalkoznak a jegyekkel és a bérletekkel, és a hajléktalanok is visszakerültek a buszokra.

Visszakerültek a bliccelők és a hajléktalanok a 141-es buszra, -írja egy olvasónk. Szerinte amíg 1 biztonsági őr volt a buszon addig a rendszer működött, most viszont, hogy csak a buszvezető ügyel a rendre nincs mi visszatartsa a bliccelőket és a hajléktalanokat az utazástól. Hiába állnak a fizető utasok az első ajtónál bérlettel a kezükben, ha a bliccelők a 2. ajtónál minden gond nélkül felszállhatnak.

230 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek