Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Észrevétel a bérletről

Kedves BKV figyelő!

Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!

Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!

Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.

Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN  41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!

Üdv.
Janovics Andrea
64 Tovább

"Mockva tér"

Szívből gratulálunk a BKV-nak, a közvéleménykutatás  eredményéhez, és így utólag a SuberBrands díj elnyeréséhez is. Örülünk, hogy egy díjnyertes színvonalú, az utasok számára kimagasló teljesítményű szolgáltatást vehetünk igénybe. Örülünk, de tényleg!

Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.


A képek az index fórumból származnak, Sry gyűjtötte őket össze. Köszönjük!
36 Tovább

Januárban is BKV Figyelő!

Most még inkább megéri észrevételeket, és hozzászólásokat küldeni a BKV Figyelőnek. Mindenki, aki megosztja velünk észrevételét, vagy az észrevételekhez hozzászól egy sorsoláson vesz részt, ahol értékes ajándékokat nyerhetnek. A cikkek beküldői között egy 30 napos bérletet, a kommentezők között egy 10 darabos gyűjtőjegyet sorsolunk ki.

A sorsolásban csak a blogon 2008. január 31-ig megjelent cikkek és hozzászólások vesznek részt. Sorsolás a beküldők e-mail címeinek kihúzásával történik. Minden e-mail cím csak egyszer játszik. Csak a valós e-mail címmel beregisztrált hozzászólók vesznek részt a sorsolásban. A sorsolást számítógép végzi. A beküldők adatait bizalmasan kezeljük, harmadik személy nem kaphatja meg. További tájékoztatás kérhető a bkvfigyelo@index.hu címen.

38 Tovább

Ideális villamosvezető

Nem sokszor olvashattátok eddig saját történetem, de ezt muszáj megosztanom veletek.

Tegnap este a Boráros térről 20 perc alatt kellett volna eljutnom a Déli pályaudvarra, hogy elérjem a vonatom. 5 perce állok, várom a villamost. Már beletörődtem, hogy a 30 perccel, későbbi vonattal megyek, amikor feltűnt (21:28) a messzi távolból egy villamos. Ahogy egyre közeledett a megállóhoz, az emberek kezdtek mosolyogni, és egymásra néztek. Itt már egy villamosnak is örülni kell? Kérdem én.

A villamost (2002-es Combino) egy igen fura fazon vezette, hosszú, szerte szétálló szőke/piros –talán mű- hajjal. Nézte a megállóban lévő embereket, és mosolygott rájuk, nem kis mosolyt csalva az én arcomra is:) A Blaháig azon gondolkodtam, hogy több ilyen kellene. Ez a fickó otthon elgondolkozott azon, hogy felveszi azt a műhajat beül este a fülkébe, és ahelyett, hogy idegeskedne, csapkodna, anyázna, hogy dolgoznia kell, mosolyt csal mások arcára. Előre sétáltam a vezetőfülkéhez, majd leszálltam. Visszanéztem a villamosvezetőre, mosolygott, rámosolyogtam, majd reflexből intettem neki, mintha évszázados barátok lennénk. Visszaintett:)

Nem tudtam neki megköszönni, hogy a jó hangulatát az este folyamán több ezer embernek –nekem is- továbbadta. Remélem olvassa ezt a blogot, ha nem, remélem valaki átadja neki az üzenetem. Tehát az estém jó volt, és még a vonatot is –épp hogy- de elértem:)

Úgy döntöttem, hogy én az évet egy ilyen történettel zárom. Szórakozzon, bulizzon ma mindenki, búcsúztassátok el ezt az esztendőt, és kezdjétek az újévet pihenéssel, frissen. Nade száz szónak is egy a vége: BÚÉK, találkozunk 2008-ban:)

Gál Mihály, BKV Figyelő
29 Tovább

Utazó õrök állják el az ajtót a büdös utasok elõtt

A BKV véget vet a hajléktalanproblémának. A cég tervet dolgozott ki, hogyan lehetne megszüntetni, hogy ápolatlan, koszos, büdös emberek ingyenes melegedõnek használják az éjszakai járatokat. A közlekedési cég utazó biztonsági õrökkel szortírozza a jeggyel rendelkezõ utasokat is - írja a Népszabadság.

A BKV hosszú évekig nem nézett szembe a jármûveit melegedõnek használó hajléktalanok okozta problémával. Februártól viszont biztonsági õrökkel igyekeznek betartatni az utazási szabályzatban foglaltakat, például azt, hogy az utas ruházatával és egyéb módon sem szennyezheti mások öltözetét és a jármûvet.

Regõczi Miklóstól, a BKV kommunikációs vezérigazgató-helyettese a Népszabadságban jelentette be, hogy a cég egy hónap múlva radikálisan új stratégiát vezet be az eddig fel nem vállalt konfliktus kezelésében. A hajléktalan potyázók februártól nem szállhatnak fel az éjszakai buszokra. Minden éjszakai járaton õrök vigyázzák a rendet és a kulturált utazási körülményeket, ha pedig a módszer beválik, nappal is kiküldik a biztonságiakat. Regõczi értékelése szerint a szigorítást nem a hajléktalanok ellen, hanem az utazási rend betartása, és elsõsorban a fizetõ utasok érdekében vezetik be.

A BKV megduplázza a jelenleg alkalmazott biztonsági õri gárda létszámát, 50-rõl 100-ra. A BKV-nál az a profi biztonsági õr kaphat éjszakai munkát - óránként 800-900 forintért -, aki sikeresen levizsgázik a szükséges kiegészítõ jegyellenõri, jegyeladási tanfolyamon is. Ez utóbbi átlagosan a jelentkezõk mindössze kétharmadának sikerül. Újra bevezeti az éjszakai járatokon az elsõ ajtós felszállást. A biztonsági õrök feladata lesz az új rend elfogadtatása is.

Az éjszakai jármûvön utazó õrök - buszonként akár 2-3 is - ugyanis csak azokat az érvényes, 350 forintos éjszakai jeggyel vagy bérlettel rendelkezõket engedik felszállni, akik megfelelnek az utazási szabályzatnak is: ruházatukkal és egyéb módon sem szennyezik mások öltözetét és a jármûvet. De nem szállhatnak fel az ittas és feltûnõen mosdatlan utasok sem, még akkor sem, ha van jegyük. A biztonsági emberek nem mérlegelnek, hogy ki a hajléktalan, s ki az, aki csak átmenetileg nem felel meg az utazási feltételeknek, annyi empátiával mégis kell rendelkezniük, hogy tudják, melyik elutasított ember kezébe nyomják azt a kis kártyát, amin az összes menhelyszálló címe és a segélyhívó számok rajta vannak. Az õrök nem büntetnek, nem igazoltatnak senkit, de akinek nincs jegye, azt nem engedik felszállni a jármûre. Jegyet náluk és a buszvezetõknél is lehet venni.

Forrás: index
A BKV Figyelő üdvözli a BKV Zrt. újabb -az utasok érdekeit szolgáló- tervét.

322 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek