Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mégis lesz változás?

Néhány napja (hete?) levelet írtam Hagyó Miklósnak, amiben kértem, hogy a 30-as villamos vonalán egy váltót javítasson meg, ugyanis a villamosvezetőknek kézzel kell váltaniuk, ami megnöveli a menetidőt, és esős időben olajos sárral fröcsköli össze a villamosvezető ruháját. A válasz megjött, a problémával a BKV foglalkozik.

Örülök, hogy Hagyó Úr is észrevette, hogy egy társaságnak a blogon megjelent fontos utasészrevételek mellett nem szabad szó nélkül elmennie, foglalkozni kell vele. A levélben az aláhúzott részt a blog szerkesztője emelte ki.

Tisztelt Szerkesztő Úr!

Köszönöm, hogy ismét továbbította hozzám az egyik Önhöz érkezett írást. Szeretném, ha tudná: időről időre figyelemmel átolvasom a bkvfigyelo.blog.hu felületén megjelent írásokat, észrevételeket, s bár tartalmukkal nem mindig értek egyet, őszintén örülök, hogy létezik és működik a fórum. A tényszerű utasvéleményekre, utaspanaszokra és azok kezelésére egy korszerű közösségi közlekedési szolgáltatónak mindig is oda kell figyelnie. Ezt a városvezetés a BKV Zrt. menedzsmentje számára alapkövetelményként határozta meg. Különösen ennek tükrében tartom fontosnak a blogbejegyzések és vállalati reflexiók nyomon követését.

Remélem, Szerkesztő úr elnézi nekem, hogy a vállalat menedzsmentjének hatáskörébe tartozó szakmai és technikai kérdések megválaszolására a jövőben sem vállalkozom.

Magam is kíváncsian várom a BKV válaszát.

Budapest, 2008. július 7.

Üdvözlettel:  Hagyó Miklós sk.

19 Tovább

Gyors bejelentés opcióval bővült a blog

A mai napon egy újabb opciót építettem a blogba, hogy az utasbejelentések még egyszerűbbek és gyorsabbak legyenek. Indítottam egy új postot, ahol bárki regisztráció nélkül tehet bejelentést. Ezeket mi összesítjük és továbbítjuk az illetékesek felé.

Miket várunk ide?

Elsősorban olyan bejelentéseket várunk, amelyek rövidségük miatt nem érnek meg egy önálló cikket. Koszos buszmegálló vagy busz, hiányzó menetrend, bunkó ellenőr, stb. Ha találkoztál valamelyikkel, írd meg bátran, és listaszerűen továbbküldjük a BKV illetékeseinek. Ha sikerül kitakaríttatnunk néhány koszos buszt és megállót, már megérte.

A bejelentés az e-mail írásnál is egyszerűbb. Kattints a lenti „bejelentés” gombra, és a megjelenő postban írd meg problémád komment/hozzászólás formájában. Bővebb információt a gombra kattintva találsz!

Az új opció jelenleg Béta üzemmódban fut, teszteljétek, használjátok, és véleményezzétek bátran. Várjuk az ötleteket is, szeretnénk a ti javaslataitok alapján fejleszteni a blogot.

 



 

0 Tovább

Azt hittem, álmodok

Ma félálomban utaztam a 4-es villamoson, amikor egy mosolygó, udvarias ellenőr hölgyet találtam magam mellett. Annyira meglepődtem, azt hittem, álmodok.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

2008. július 5-én, 16.00 körül utaztam a 4-es villamoson, a Fehérvári út felé. A Petőfi híd előtt egy hölgy állt mellém, aki elővette táskájából a karszalagját és a kitűzőjét, feltette, köszönt és kérte a bérletem. Köszöntem neki és elkezdtem keresni a bérletemet, amelyet megmutattam neki. Megköszönte, majd további jó utat kívánva tovább ment. Munkája közben végig mosolygott. Utánam egy idős hölgyet ellenőrzött, akinek elkérte a személyijét (ellenőrizte a születési évét), majd mosolyogva (az idős hölgy is mosolygott) megsimogatta a vállát és tovább haladt (természetesen neki is köszönt, udvarias, emberséges és barátságos volt).

Mai napon rácáfoltak arra, hogy csak tuskó, bunkó ember megy el BKV ellenőrnek, és arra is, a munkát nem lehet normálisan elvégezni.

Kérem a 994-es számú ellenőrt részesítsék munkáltatói dicséretben. Egy ilyen dicséret munkatársukra ösztönzőleg hatna, és látná, hogy amit csinál, az jó, pozitív visszajelzést kap. Önöknek ez semmibe nem kerül, neki viszont sokat jelenthet.

Várom visszajelzésüket!

BKV-figyelő szerk.

46 Tovább

Figyelmeztették a BKV-t az ellenőrök miatt

Figyelmeztette a BKV-t Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes, mert több bejelentést kaptak, hogy az ellenőrök agresszívan viselkedtek utasokkal, például megütötték őket, főleg éjszakai járatokon. Több száz ilyen panasz van.

Két hónapja egy mozgássérült fiatalember mesélte el a Tényeknek, hogy nem hitték el neki, hogy nincs karja, papírt kértek tőle. A szóvivő akkor azt mondta, hogy az ellenőröknek papír nélkül nem kell tudniuk ezt eldönteni.

Négyszáz BKV-ellenőr van Budapesten. Egy internetes oldalnak /:)/ hetente 15-20-an írnak arról, hogy megütötték. rángatták őket. Egy férfi például fotót tett fel a karjáról, azt írja az éjszakai hetes buszon egy ellenőr ütötte meg. Van, aki arról számol be, hogy lelökték az éjszakai buszról, egy hónapja hat biztonsági őrt függesztettek fel, mert utasokkal verekedtek.

 



Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes azt mondta a Tényeknek, hogy éppen az ilyen esetek miatt figyelmeztették a BKV-vezetőségét, hogy mindent vizsgáljanak ki, és, ha valakit felelősnek találnak, bocsássák el.

Májusig 400 ilyen panasz érkezett. A BKV-nál azt mondják, hogy tíz panaszosból kilenc bliccelő, ennek ellenére az összes bejelentést vizsgálják.

TV2 – Tények

(Ha nem indulna el a cikkben lévő videó, kattints ide!)

0 Tovább

Vak ember vezeti a Földalattit

Blogolni veszélyes, ezt tegnap az Index is megírta. Vannak olyan országok, ahol börtönbe zárják vagy megkínozzák azokat, akik le merik írni a véleményüket. Tegnap a Földalatti vezetője ismert meg, majd csukta rám az ajtót azért, mert nem szeret. Na a hülyeséget félretéve, itt a tegnapi esetemből készült levél a BKV-nak:

Tisztelt BKV!

Egy tegnapi (2008. június 28) esetemről szeretnék beszámolni önöknek, mely a Földalattin történt. A Deák Ferenc térről szerettem volna eljutni az Oktogonra, amihez a fent említett járművet használtam. 18:10 körül érkezett egy szerelvény a Deák térre (az utastérben található pályaszám: 23-as), amelyre igen sokan vártak, nagy volt a tumultus. Mivel tudtam, hogy ma a Hősök tere közelében Santana koncertet tartanak, a mögöttem álló 5 embert előreengedtem, ugyanis biztos voltam benne, hogy én szállok le hamarabb. Az utasokat azért engedtem előre, hogy az Oktogonon ne kelljen tolakodnom, ne tartsam fel a szerelvényt, amíg leszállok.

Az 5 előreengedett ember felszállása után én kíséreltem meg a felszállást /az első ajtónál/, azonban a járművezető megnyomta az indulásjelzőt és zárta az ajtókat úgy, hogy csak az egyik lábam és a fél testem volt bent. A rám csapódó ajtót kézzel próbáltam visszatolni, szerencsémre az ajtónál álló egyik úr segített, így be tudtam szállni. Miután ez sikerült, a járművezető visszanyitotta az ajtókat. Szerencsére a rám csapódó ajtótól semmilyen sérülésem nem történt, ám a baleset pillanatában erős fájdalmat éreztem mind két kézfejemen. Az utóbbi időben egyre sűrűbben tapasztalom, hogy a járművezetőjük –legyen az busz, villamos vagy metróvezető- az indulásjelzőt az utasok sürgetésére használja, és nem arra, amire eredetileg használniuk kellene.

Kérem, kérdezzék meg a járművezetőjüket, miért indította be az indulásjelzőt akkor, amikor még nem szálltam fel a járműre, miért zárta be az ajtót, amikor látta, hogy a fél testem még a kint van.


A földalattit természetesen érvényes bérlettel vettem igénybe, melyet a Deákon a 2-es metró szintjén lévő ellenőrnek, illetve az Oktogonon visszafelé a biztonsági őrnek is megmutattam. Száma: 002452.

111 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek