Szervusz Kedves BKV figyelő!
Akkor most kifakadok, mert már van hova.
1. Szerintem a bkv ellenőrök jogtalanul büntetnek. Persze nem minden esetben, csak azokon a járatokon, ahol nincs minden megállóban jegyvásárlásra alkalmas, működő akármi (automata, posztos bácsi, trafik). A bkv ugyanis egy szolgáltató, és ha nem szolgáltat, akkor ne rajtam vasalja már be. Az nem kifogás, hogy mé' nem veszek jegyet előre!, meg "ha épp ott és akkor nem tudok jegyet venni, sétáljak már el addig a megállóig, ahol igen". Nem vagyok ugyanis köteles percre pontosan tudni az egész hetemet, hogy mikor hol lesz szükségem használni a bkv járatait, másrészt meg én egy vevő vagyok, aki igénybe akar venni egy szolgáltatást. Ha majd minden megállóban lehet jegyet venni, akkor jogosan mondhatják, hogy tuti bliccelni akartam, mert hát lett volna rá lehetőségem jegyet venni. Most nincs mindenhol, mégis büntetnek.
2. És mi van akkor, ha van automata, de nem működik. Akkor az van, hogy az ember lánya/fia fölszáll a járműre, odamegy az ellenőrhöz, és mondja neki, hogy sorry, de nem műkszik az automata, szeretnék jegyet venni. Erre bkv ellenőr közli velem Arrogancia királynőt meghazudtoló módon, hogy ő itt nem adhat, és ha nem szállok le azonnal, akkor úgy megbüntet, hogy a lábam se, meg a macskát sz**ni, és társai...; Engem, aki; fizetni szerettem volna az utazásomért, és önhibámon kívül nem tehettem meg. London városában ez pl a vonatokon úgy működik (a busz és egyéb megállókban mindenhol lehet jegyet venni, a buszon is, ugyanannyiért, mint a megállóban, nem 40-50 forinttal drággábban!!!!!!!!!!!!!!), szóval vonat. A kis állomásokon csak automata van, személyzet nincs, ha nem működik az automata, van egy másik kisebb, ami 20 pennyért ad egy igazolást arról, hogy melyik megállóban szálltam fel, és leszálláskor odaadom a kijáratnál az ellenőröknek, akik adnak egy jegyet onnan-ide, kifizetem, mosolygunk és kész. Ha mindekét automata rossz, akkor az ember lánya jó magyar szokás szerint megijed, mivel Angliában elég durván bánnak a bliccelőkkel, és neki most mégis bliccelni kell, pedig nem akar, de vár a meló. Szóval rettegve leszáll a vonatról, miután végiglógta az utat, bűnbánó arccal odamegy az ellenőrhöz, és ugyan úgy, mint itthon tettem (lásd fent), elmondom, hogy no ticket and why. Ellőnör azt mondja, jó honnan jött, ad egy jegyet, én kifizet, és megyek tovább. Majdnem megkérdeztem tőle, hogy megfogdosni, rángatni, rugdosni, körbeállni, úgy beszélni velem, mint egy kutyával nem akar? Mert én ehhez vagyok szokva az én országomban. De aztán csak örültem, hogy kulturált országban kulturáltan bánnak MÉG:) az utassal is!
3. Ha elnyeli az automata a pénzem, akkor adakoztam a bkv-nak a semmiért. Az automatákat nem a bkv üzemelteti, így nem is ő adná vissza pénzem. Hanem egy másik cég, akinek van egy telefonszáma, üzenetrögzítővel, hogy majd visszahívnak, de azóta sem, így utaztam már egy megállót a metrón 500-ért, köszi.
Mára ennyit, sziasztok.
-mutti-
2007. június 18. 15:22
Van benne valami...
2007. június 18. 12:16
Lényegretörő hozzászólás a Homáron
Mint rendszeres Homár olvasó találtam egy jó kis hozzászólást az a cikk alatt, amelyet rólunk készítettek. (Itt szeretnénk megköszönni a Homárnak a támogatást és az emberek buzdítását arra, hogy látogassanak meg minket!)
Szuper ötlet az oldal!!!!
Én folyamatosan írom a békávénak az észrevételeket a bunkó-tuskó módon viselkedő sofőrök miatt(helyszín, járat, busz száma megjelölésével), de mindig egy választ kapok:
"A buszvezetőt/villamosvezetőt figyelmeztettük az utasorientált magatartás fontosságára."
Nem tudom, hogy ilyenkor tényleg szólnak az illetőnek, vagy ez csak egy ctrl c + ctrl v-vel beillesztett automatikus rizsa, amit minden hülye reklamálónak elküldenek???
Múltkor amiatt reklamáltam, hogy a villamos a pofánk előtt csukta be az ajtót a viharos-jégesős felhőszakadásban...
Utolsó kommentek