Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Helyreigazítás

A BKV-figyelőn 2008. május 27-én délelőtt „Szívatják a transszexuális dolgozót” címmel megjelent cikkel kapcsolatosan az alábbi közleményt adjuk:

A levelet előző este –egy a dolgozó nevéhez hasonlító- e-mail címről küldték, melyet a freemail rendszerében regisztráltak. Mivel a blog szerkesztői a történetet valóságosnak értékelték, publikálták.

A publikálást követően néhány órával jelentkezett a cikkben szereplő hölgy, és megkért minket a cikk teljes tartalmát és a hozzászólásokat távolítsuk el, ugyanis egy kollégája visszaélt a nevével és blogjában található bejegyzést módosítva, levél formájában küldte el nekünk.

Az ügy igen hamar a BKV vezetősége és a sajtóiroda elé került, így akinek az volt a célja, hogy az illetővel elbeszélgessenek és felelősségre vonják, annak jelezném, hogy sikerült!

Természetesen a bejegyzés tartalma valós volt, de a szerkesztője nem ekkora olvasótábornak szánta, ő sem gondolta, hogy valamelyik rosszakarója így próbálja megszívatni.

Ezúton kérünk elnézést az unatkozó BKV-s kolléga nevében is.

BKV-figyelő
32 Tovább

Üzenet 1986-ból

Egy szemfüles olvasónk, István készítette ezt a képet a 3-as metró vonalán közlekedő 3073-as pályaszámú vonaton. Hihetetlen számunkra, hogy ez a matrica idősebb, mint mi vagyunk:)

32 Tovább

Jó is és rossz is az új paraméterkönyv

Esténként 10 percenként járó metró, 20-60 perces követési idő egyes buszjáratokon és fedettebb alacsonypadlós hálózat. Így tudnám jellemezni a BKV új paraméterkönyvét. Az általam leginkább használt járatokat néztem meg a listában, és leesett az állam, amikor megláttam, hogy a 3-as és a 3-as gyors járatokat 3-részre osztják (33, 33A, és 33E) melyből az első kettő csúcsidőben 20 percenként fog járni.

A 23-as buszon is megjelennek végre az alacsonypadlós buszok, bár a késő esti követés itt is 20 perc lesz. Remélem, hogy a felújított Soroksári úton az alacsony padlós járművek tudják majd tartani a menetidőt.

A 14-es és a 114-es vonalakra visszakerülnek a magaspadlós buszok, csak a járművek egy kisebb része lesz alacsonypadlós. Az alacsonypadlós buszokat valószínűleg másik járatokra csoportosítják át.

A 2-es és a 3-as metró az esti időszakban 10 percenként fogják követni egymást.

A 103-as busz vonalán az eddigi alacsonypadlós járművek egy részét magaspadlós buszok váltják fel. 10 buszból 6 db lesz magas- és 4 db alacsonypadlós.

Nézd meg te is a BKV új paraméterkönyvét, nézd meg, hogy milyen változások lesznek azokon a vonalakon, amiket használsz. Észrevételedet és véleményedet várjuk komment formájában.

A paraméterkönyv megtekintéséhez kattints ide!

88 Tovább

Köszönet helyett perel a BKV

Nem vicc. A köszönő levél helyett a BKV úgy döntött, jogi útra tereli a dolgot. Mekkorát fog csalódni szegény vállalat, mikor megtudja, hogy ez már nem az a rendszer, amikor valakit fel lehet jelenteni azért, mert a saját weblapján valós állításokat közöl. Ennél szerintem már nincs lejjebb:) Alant a Népszabadság mai cikke olvasható.

135 Tovább

Miért késünk? Önért

Sok kommentárt nem fűznék a képhez. Köszönjük egy gödöllői HÉV-en utazó olvasónknak.


Nagyításért kattints a képre!
31 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek