Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„A faszse gondolta volna, hogy kisiklik”

Mindenki előtt világos, hogy 2008. március 20-án este kisiklott egy villamos a Fehérvári úton, a Bocskai út megállóhely után. Egy szemfüles olvasónk videóra vette a kisiklást követő eseményeket, melyen jól látható, hogy fiatalok a kisiklott villamos oldalát összefirkálják. Az esemény akkora port kavart, hogy többen is jelentkeztek, olyan fénykép/videó van a birtokukban, mely bizonyítja, hogy kik firkálták össze a kisiklott villamost. Egy neve elhallgatását kérő illető iwiw adatlapra mutató linket is küldött.

Természetesen már itt gyanús volt minden. Az említett ember törölte magát a közösségi oldalról, a fényképeit is leszedte a fotolog-ról és a gportalos oldalát is szünetelteti jelenleg. Egyszer sem keresett meg e-mailben, pedig tudta, hogy ezek a cikkek róla szólnak. Mitől fél ennyire, ha alaptalanok a vádak?

A fiatalember a graffitis életben a Sniki nevet használta. Ezt támasztja alá az iwiw-es beceneve, és a graffitikon is ez olvasható, melyek a weblapjára voltak feltöltve. Ma rátaláltam egy graffitis fórumra, melyen szintén ezt a nevet használta „valaki”. Elmeséli, hogy Ő nem gondolta volna, hogy kisiklik egy köteg újságtól a villamos, és ha már kisiklott, miért ne „írta volna össze”.  Az összes írásából teljesen levehető, hogy ott volt, hisz cselekedetét többször is vandalizmusnak nevezi. (A graffitis fórumon készült képek ITT és ITT tekinthetők meg.) Szerencsére minden olyan adatot lementettünk, mely bizonyíték lehet. Abban is biztosak vagyunk, hogy nem egyedüliként követte el a tettét.



Szeretném megköszönni az olvasóinknak a kutatómunkát, a fáradtságot és a rengeteg segítséget. Ha a villamos kisiklásért felelős emberek közmunkára/börtönre lesznek ítélve, már megérte megcsinálni a blogot. Csak a szerencsének köszönhető, hogy az utcán és a villamoson lévők közül senki sem sérült meg komolyabban. Örülnénk, ha a médiában nagyobb helyet kapna az ügy, a hasonló életfelfogású emberek kétszer meggondolnák mit tesznek.
UPDATE1: Levelet kaptam lájf!
Üdv!

Végig nyomon követtem a villamos kisiklásával foglalkozó részt a bkvfigyelon-n és a harmlessmag.hu oldalon is elolvastam a kommenteket és szeretnék segíteni hogy elkapják ezeket az elmebeteg állatokat...vagyis még az állatok is különböznek ezektől na mind1 szóval az iwiw-en megtalált ember (sniki) az FHS csapatban van és a teg neve (amit firkál, fest) az hogy: SNIK ez egy leginkább újpesti mozgású csoport és ők verték szét azt a villamost is aminek a képét a harmlessmag fórumára "tibi" belinkelt a fotologról. aazt a villamost az FVF crew-val verték szét.

nem vagyok és nem is akarok spicli lenni de azért az már túlzás amit ezek műveltek/nek és NEM MINDEN GRAFFITIS ILYEN VANDÁL!!! remélem ezzel segítek valamit. azért erre a levélre kérek valami reagálást és felőlem a bkvfigyelőre is fölkerülhet ez a levél vagy a lényege. így név nélkül írok mert jobban érzem így magam, a mail címem is ezért csináltam külön.

na písz
UPDATE2: Ma este sikerült beszélnem snik-el. Ő az egyetlen olyan ember, akiről sikerült kiderítenünk, hogy ott volt 20-án a Fehérvári úton, és szemtanúja volt az eseményeknek. Az előző postban is említettem, hogy nyilván nem egyedül volt, kár lenne őt egyedül felelősségre vonni a történtek miatt. El szerette volna mondani, hogy látta ő az eseményeket, és ki is a felelős azért, mert kisiklott a villamos. Ismételten felhívnám a figyelmet, hogy a fiatalember sosem volt meggyanúsítva azzal, hogy a villamos kisiklásáért ő lenne a felelős, csupán a beérkezett levelek alapán felhívtuk a figyelmet arra, hogy szemtanúja volt az eseményeknek, hisz egy ismerőse "jóvoltából" került a köteg újság a sínekre.

324 Tovább

Miskolcon bevételt hoztak a forgalomszervezési intézkedések

Miskolcon tavaly év elején és május elején két lépcsőben vezették be a Miskolci Városi Közlekedési Zrt. forgalomszervezési intézkedéseit. A társaság szakemberei által folytatott vizsgálatok és utasszámlálási adatok ismeretében több járat menetrendje változott, megállóhelyeket helyeztek át, úgynevezett rásegítőjáratokat állítottak forgalomba. A program része volt Miskolc megyei jogú város 2007-2013 közötti időszakra vonatkozó városfejlesztési stratégiájának.

Miskolcon a forgalomszervezési intézkedésekre azért volt szükség, mert a tavalyi évet megelőzően nem működött hatékonyan a megyeszékhely közlekedési vállalata, folyamatos volt az utasvesztés, a menetjegy- és bérletértékesítésből származó bevételek pedig egyre csökkentek. A menetrend átalakításának, valamint a jegyellenőrzési rendszer szigorításának köszönhetően nőtt a fizető utasok száma, és a vállalat bevétele. Az üzemeltetési költség közel 11%-kal csökkent a forgalomszervezési változások hatására.

Hasonló racionalizációs, hatékonyságjavító intézkedések a 2007-es esztendőben Budapesten is megindultak. A BKV Zrt. a blicceléssel szembeni fokozott fellépést 2007. márciusában kezdte meg. A tavalyi év eleje óta szigorított jegyellenőrzéshez kapcsolódó intézkedésnek köszönhetően napi mintegy 8 millió forinttal nőtt a Társaság bevétele. A budapesti közösségi közlekedést meghatározó 2008. évi Paraméterkönyv előkészítése még tavaly ősszel kezdődött meg, végleges kialakításával kapcsolatos egyeztető tárgyalások pedig - valamennyi érintett bevonásával - jelenleg is zajlanak.

2008. március 20.

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
28 Tovább

Bérletet az elővárosiaknak!

Sokat gondolkodtam már azon, miért nem vezet a BKV olyan bérleteket, amik az utasok igényeihez alkalmazkodik. Bérletet a biciklistáknak, a kismamáknak és olcsóbb bérletet a rászorulóknak, és az ingázóknak.

Az elővárosiak számára a BKV bevezethetne egy „kétvonalas bérletet”. Ez a bérletfajta csak két –szabadon választott- járaton lenne használható, a vonal teljes hosszán, átszállási lehetőséggel a másik megjelölt járatra. Hogy nézne ez ki a gyakorlatban?

Géza, Martonvásári lakos, és a Nyugati pályaudvaron dolgozik. Megveszi a Kétvonalas havibérletét, mely a 19-es és a 6-os villamosra érvényes (Ez a bérletén V19 és V6 számmal van feltüntetve). Mivel Géza ezeken a járatokon kívül nem használ másikat, így felesleges lenne számára megvenni az a jelenlegi havibérletet, ha ugyan azt az utat olcsóbban, kétvonalas bérletten is megoldhatja. Ha Géza eddig a magas bérletár miatt bliccelt, elgondolkodik azon, hogy megkockáztatja-e a több ezer forintos büntetést, vagy megváltja-e az új bérletét, 4125 forintért (ez lehetne az új bérlet teljes ára).

Mondjátok el véleményeteket, adjatok ötleteket, gyúrjunk össze együtt egy új bérletet. A javaslatokból egy összeállítást készítünk, melyet továbbítunk a BKV és az Önkormányzat felé.
83 Tovább

Hagyó Miklós elmenekült a civilek elől

Nem számított ekkora érdeklődésre, ezért a vita felénél elhagyta a BKV által szervezett, a tervezett járatritkításokról szóló társadalmi egyeztetés helyszínét a szocialista közlekedésügyi főpolgármester-helyettes. A BKV eközben nem tudta megvédeni a járatritkítás szükségességét, sőt bevallotta: zajjal, szennyezéssel és több balesettel, zsúfoltsággal jár az átalakítás. Ha a 4-es metró 500 milliárdba kerül, miért kell 6 milliárdért csökkenteni a hálózat teljesítményét?

Legalább 150-en voltak kíváncsiak a BKV 2008-as hálózat-átalakításáról tartott társadalmi vitán a budapesti műszaki egyetemen.

A kétórás fórumon nyilvánvalóvá vált: hiába bújnak a fővárosi politikusok a BKV háta mögé, a közlekedési cég nem tud válaszolni arra a mindenkit érdeklő kérdésre, miért van szükség a 10 százalékos járatritkításra.

A Greenpeace tisztább levegőt és több BKV-járatot szeretne

Ekkora érdeklődésre a vitát szervező BKV, illetve a járatritkítás atyának tekinthető Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes sem számított, utóbbi többször kifejtette, túlzottnak tartja a társadalmi vita nyilvánosságát, közlekedésszakmai egyeztetésre gondolt. Miután a vita helyszínéül választott szemináriumi terembe alig fért be kéttucat ember, és a többi érdeklődő kint maradt, sikerült szerezni egy egyetemi előadót, ahol végre elkezdődött a fórum.

A pulpituson a BKV vezérkara foglalt csak helyet. Antal Attila nemrégiben lemondott vezérigazgató hiánya ugyan nem keltett feltűnést, de nem jelent meg a társadalmi egyeztetésen Regőczi Miklós kommunikációs vezérigazgató-helyettes sem. A közlekedésügyi városvezető, Hagyó Miklós a hallgatók között foglalt helyet, ahogy szinte az összes megjelent fővárosi politikus, csak Dancs Gábor (SZDSZ) közlekedésügyi tanácsnok merészkedett a hallgatók látómezejébe.

A cikk az Indexen folytatódik!

Tovább! >>>

25 Tovább

Szeretsz nyerni?

A nagy sikerre való tekintettel ismét nyeremény akciót hirdetünk! Nem csak a beküldött BKV-s képeket, hanem a BKV-s észrevételeket is jutalmazzuk.

Mindenki, aki észrevételt küld a BKV-figyelőnek 2008. március 13. és április 14. között, és az észrevétele kikerül a blogra, egy sorsoláson vesz részt. A legszerencsésebb beküldő egy tetszőleges ajándékot választhat a BKV ajándéktárgyai közül. A sorsoláson csak a Blog-szabályzatnak megfelelő írások vesznek részt.

Bővebb információ kérhető a blog e-mail címén, vagy a kommentek között!
13 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek