Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Munkáltatói dícséret

Egyre közelebb kerülünk a vicces és udvarias sofőrökhöz. Kaptunk nemrég egy e-mailt benne egy fotóval és egy dicsérő levéllel, amit most Ti is megnézhettek. A sofőr fotója egyelőre nem publikus, reméljük azt is minél hamarabb megmutathatjuk nektek. Ő a 103 vonalon dolgozik és Én is sokszor találkoztam már vele. [A levél itt elolvasható!]

12 Tovább

No comment

Kedves Figyelő!
Annyi féle anekdotázgatás látott már napvilágot a blogon a sofőrök dilijeiről, hogy úgy gondoltam megosztom veletek kedvenc bénasofőr-történetemet.
A helyszín a 85-ös busz, nem sokkal a Volvók bevezetése után.
Nyilván jó sofőrjeink hozzá voltak még szokva a jó öreg Ikarusokhoz, ugyanis szemlátomást - és fülhallomást - nem nagyon tudtak dűlőre jutni a gépkislány-rendszerrel. Sokszor, sokféleképpen sikerült elcsúsztatni a bemondóangot az aktuális megállótól, és ezzel nem egyszer sikerült némi aggodalomra adni okot a nem helybeliek számára.
18 Tovább

Sablonos válasz

Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy " na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak" vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés

3 Tovább

Buszos üldözés buszsávon kívül

Mick részese volt egy buszos üldözésnek, melyben nekünk is volt már részünk. Talán ilyenkor tényleg az történik, hogy a dugóban veszteglő sofőrt még jobban felidegesítik, aki erre már nem tud mit lépni és felforr az agyvize, utána így tombolja ki magát. Ebben addig semmi probléma nincs, míg senkinek nem esik baja, vagy míg a kisgyerekek nem egy ilyen út során tanulják meg az anyád és egyéb más szavakat…

Hello!

Egy rövid sztori:
Nem is tudom, hova tenni a dolgot. Elítéljem-e vagy sem. A lényeg: utazunk a buszon, hatalmas dugó, épp egy lejtőn jövünk lefelé, amikor a busz elé bevág egy kocsi, és a busz baromi nagyot kénytelen fékezni (ami lejtőn még durvább.) A buszsofőr azonnal bemondja, hogy ha megsérült valaki, jelezze neki az utazóközönség. Mázli, mindenki él.
Ennek örömére a sofőr az első adandó alkalommal kivágott a buszsávból, át egy hosszú, "kb. 200 méter múlva jobbra forduló" sávba, és  jobbról előzve utána tépett a kocsinak, amit a dugó miatt könnyen utolért. Fél percig ordított vele, mint a kutyával, majd továbbszáguldott egészen a kanyarig, és vissza tuszkolta magát a jó sávba.
Pozitív az első reakció, miszerint reflexből érdeklődik (még szép!)
A többit meg is értem, meg nem is... Felforrt az agyvize és levezette a maga módján. Szerintem - mivel nem csak ő ült a buszban - elég lett volna egy jelentőségteljes "ANYÁD!!!"-dudálás.
--
Üdv!
Mick

4 Tovább

Röhögve a múzeumba

Sziasztok!

Én a tegnapi nap folyamán találkoztam egy vezetőve a LUDWIG-járat múzeumi buszon (BPO-241), aki szinte az egész utat végigpoénkodta a bemondásokkal, a tömött utastér pedig zengett a röhögéstől. Minden vezetőnek így kellene szórakoztatni az utazóközönséget, s akkor legalább nem lenne olyan egyhangú a zötykölődés Budapest rögös útjain.

Minden jót kívánok, jó hogy létrejött az oldal.

Üdv, ignisbubu
12 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek