Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kalkuttai állapotok a Combinón

Kedves BKV Figyelő,

Az alábbi észrevételt szeretném megosztani. A lábnélküli, magát fakockákon vonszoló ember után ez a legújabb Blaha Lujza téri ízelítő az emberi nyomorból:

A Combinon új jelenségnek lehetünk tanúi. Egy kerekesszékes cigány fiú a Blahán felszáll a Combinora és 2-3 megálló alatt végiggurul rajta. Kezében műanyag pohár, kéreget. Nem zavarja, hogy a villamoson a magasitott ülések között alig fér el és az ott állókat félreállásra kényszeriti (többször is rászól az utasokra, nem enged a szándékából).

Mindenki orra alá odadugja a poharat, alamizsnát kér. Ilyenkor mi a teendő? Ellenőr legtöbbször nincs, biztonsági őr sem. A vezetőnek hiába szólok, nem rohanhat hátra a villamosban, hogy letessékelje a kéregetőt. Rendőrt hivni? Mire kiér - ha kijön egyáltalán - a kéregető rég leszállt. Egyszerűen nincs mit tenni. Illetve de. Megfoghatnám a kerekesszék fogantyúját és legurithatnám a villamosról a megállóba. Hiszen ha tényleg mozgássérült, nem ugorhat fel, hogy megverjen. Na de lenne felbolydulás azthiszem! A kedves utastársak biza meg is lincselnének... najó, igazából nem lenne pofám lerakni, úgyhogy álldogálok én is tehetetlenül, akárcsak a többi utas.

Üdv Réka
95 Tovább

Hol vannak a Combinok?

Egy villamosvezető ismerősöm a napokban ezt mondta: „Elméletileg azért van kevesebb Combino a körúton, mert most rakják bele a klímát, és az ablakot. Gyakorlatilag azért nincs, mert kellene még, vagy’ 10 db.”

T. Figyelő !

Mint az utóbbi hetekben többen is tapasztalhatták, a BKV a körútra visszacsempészte a jó öreg Ganz villamosokat.

Felmerül bennünk a kérdés, hogy miért nem tudja biztosítani a kellő számú jármű kiadását a Hungária kocsiszín? Állítólag a Ganz villamosok annak a hét Combinónak a helyére kerültek vissza ideiglenesen a forgalomba, amelyekbe éppen légkondicionálót szerelnek. A teljes munkát a BKV ígérete szerint nyárig elvégzi a közlekedési vállalat. Azt, hogy ez miért hét hernyót érint egyszerre, nem tudni. Az viszont biztos, hogy ennyi szerelvény kiesését a körúti forgalom megérzi. Az is teljes bizonyossággal állítható, hogy együttesen 7 db szerelvénybe nem tudnak egyazon munkát végezni. Tehát a hét Combinó egyidejű kivonása érthetetlenül sok, és a légkondi szerelés sem indokolná az együttes leállítást. Folyamatos, vagy 2-3, netán páros leállítással, sokkal ésszerűbben és mégis folyamatosan lehetne végezni a munkát. Erről a megvásárláskor nem volt szó, és ezzel a főváros, meg a BKV sem büszkélkedik. Mint közismert, a szerelvényeket ilyen, az utasokat érintő kényelmi berendezés nélkül vásárolta a cég - emiatt a tavaly júliusi és augusztusi hőség idején számos kritika érte a vállalatot. A végleges elgondolásról máig sem hallani. Nagyobb ablakok, csak középső részi klímák, vagy a kimaradt gyári berendezések kerülnek a helyükre, beépítésre?

Megint ügy tűnik, hogy az ünnepi megjelenítés követően egy hibás, átgondolatlan beszerzés utóköltségeit és utórezgéseit kénytelenek megsínyleni az utasok. Pedig forró nyár és forrongó hangulat várható az egyre szűkülő és ennek ellenére dráguló közlekedési tevékenységek körül.

"grupi"
85 Tovább

Combino a totalcarban

29 Tovább

Combino spot


Bizton sokan látták már, de nekem nagyon tetszik. Megér egy külön postot:)
7 Tovább

Retardált a Combinon

Egyik személyes ismerősöm jelezte egyszer, hogy a körúti villamosokon egy nagy szakállas ember "rémisztgeti" az utasokat, előszeretetten taperolja a hölgy utasokat. Akkor úgy gondoltam, felesleges írni erről, más nekem még nem jelezte.

Mostanáig, sőt, fénykép is van mellékelve, melyet feljelentés esetén szívesen továbbadunk (kitakarás nélkül) a rendőrségnek. A képért köszönet Baybee-nek.


Részlet az olvasó leveléből:

39 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek