Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lelassíttatta a HÉV-et, mert zavarta

Két hete, hogy elindult a BKV-figyelő új utasbejelentő opciója, ahol bárki, név nélkül tehet bejelentést, koszos megállókról, járművekről, /dolgozókról:)/. Megígértük, hogy a fontosabb észrevételekből post is készül. Itt az első:

Jónapot!

A csömöri HÉV-vel utaztam minap és felháborodással vettem tudomásul, hogy a Cinkota -alsó-Cinkota viszonylat között már megint cammog a HÉV. Megkérdeztem a járművezetőt, hogy ha most csinálták meg a vágányokat, akkor megint miért megy a cammogás?

Válasz:

Azért mert egy pár éve odaköltözött egy drága hölgyemény, akit zavar a HÉV. Kérdem én mi volt előbb a HÉV vagy a tisztelt ott lakó? Amikor megvette nem látta hogy a házától 10 méterre megy a HÉV? Miért a sok tízezer utasnak kell szívnia a  több menetidővel egy ott lakó kötözködő hölgy miatt? Nonszensznek tartom, hogy valaki egy telefonhívással megtudja szívatni az utasokat.

Akkor a BKV az utasokért van vagy az ott lakó hölgyért akit egyedül zavar a HÉV a több száz lakó közül? Remélem lesz ennek foganatja amit ide írtam  mert nem 5Ft a bérlet és a jegy, amit nem azért fizetek hogy az ott lakót a sebesség csökkentésével ne zavarjuk mi kedves utasok a HÉV-el.

Tisztelettel:

Manó


A történet teljesen hihető, ugyanis a 30-as villamos vonalán is laknak BKV dolgozók, akiket zavar a villamos, ezért sebességkorlátozást vezettek be a háza előtt.
 

190 Tovább

Utasokat kínoznak a HÉV-en

Vannak olyan utasok, akik nem élvezhetik a Cimbinó klíma hűvös levegőjét. Olvasónk HÉV-vel kénytelen utazni minden nap, és arra panaszkodik, hogy a vonat ablakai lehúzhatatlanok, vagy maguktól visszazáródnak. Ez a nagy melegben igen praktikus. Ti tapasztaltatok ilyet mostanában? Írjátok le a kommentek között.

Tisztelt BKV!

 

A szentendrei HÉV-vel utazom, nap, mint nap. Azt tapasztalom, hogy ebben a hőségben az ablakok jó része nem húzható le, vagy a lehúzás után automatikusan visszacsukódik! A szerelvényekben nincs légkondicionáló berendezés, ezért a nyitott ablak az egyetlen módja annak, hogy elviselhetőbb legyen a hőmérséklet az utazások alatt. Ezt a problémát már tavaly nyáron is jeleztem, de látni nem történt semmi a javítások ügyében!

 

Megkérdezném visszafizetnek-e a bérletem igen magas árából, mert nem biztosítják a megfelelő közlekedési feltételeket, mert nem működik megfelelően a jármű (nem lehet ablakot nyitni). Miért nem végzik el a megfelelő javításokat? Miért várják meg, amíg a felháborodott utasok jelzik a hibákat? Miért nincs folyamatos ellenőrzés, hogy minden működik-e?

 

Talán nem egy ideiglenesen megbízott igazgatónak kellene dupla bért fizetni a szemmel láthatóan nem jól végzett munkájáért (ha jól végezné, nem lenne ennyi panasz), hanem javításokra költeni azt a pénzt. A Margit-hídi megállóban is egyre jobban folyik a víz a leszállók nyakába, ruhájára. Itt is várható előbb-utóbb kártérítési igény tönkrement ruházat miatt!

 

Felháborító amit csinálnak! egy sajnos régi utasuk 002116-os bérlettulajdonos

120 Tovább

Hatalmas pofon a HÉV ajtótól

Sziasztok Figyelők!

Ma reggel hatalmas pofont kaptam a BKV-tól.

7:22-kor a Pesterzsébet felső állomáson a Közvágó híd felé tartó soroksári HÉV utolsó kocsijába szálltam fel (vonatvezető kocsiszáma: 877). A vezető a felszállásjelzővel azonos időben zárta be az ajtót, egy másodperces csúszást sem hagyva a két esemény között. Hiába kezdtem meg a felszállást időben, az ajtó teljesen telibe talált: megütöttem a fejem, a bal arccsontom, a fél éve vásárolt szemüvegem leesett, és mind a keret, mind a lencsék megsérültek (a peronra esett). Látótávolságban lehettem, hiszen az ütközést követően a vezető azonnal kinyitotta az ajtót - kérdés, hogy előtte miért nem figyelt? (Ha nem állt volna meg, elvitte volna magával a peronon levő szemüvegemet.). Mivel én magam állásinterjúra, az utasok pedig munkába rohantak, nem állt módomban jegyzőkönyvet felvetetni, de felháborítónak tartom, hogy szétvert arccal kellett állásinterjúra mennem - a szemüveges káromat pedig ki fogja megtéríteni?! (Volt már, hogy a combomra csapták az ajtót - akkor csak egy harisnya bánta.)

Amúgy is kiakasztó a Pesterzsébet Felső Hév-állomás nevű megálló helyzete. Érthetetlen, hogy itt miért nem áll meg a piros 23-as, hiszen ez egy csomópont: két lakótelep is itt találkozik, itt lehet átszállni a 66-os buszra, Volán-járatokra és a HÉV-re. Azért is érthetetlen, mert a HÉV nem visz el a körútig, hanem előtte két megálló erejéig így is - úgy is a 23-asra kell felszállni, vagyis ez a lepukkant járat teljesen kikerülhetetlen. A valóság az, hogy gyakran marad ki a 23-as, napszaktól függetlenül tömegnyomor van rajta, az esővíz beesik fentről, az ablakok és ajtók mellett gyerekökölnyi rés, mocsok és bűz mindenütt. Ezen felül baromi ritkán is jár. (Este 15-20 percenként.) Emiatt régen írtam panaszlevelet a BKV-nak. Tudjátok, mi állt a válaszban? Egy menetrend.

replika

64 Tovább

"Há, innen tó'ni köllene!"

Magyarország két legsűrűbben véleményezett közlekedési cége a MÁV és a BKV. Sok mindenben hasonlítanak. Utastájékoztatás, takarítás, műszaki állapotok, munkakörülmények és technikai megoldások, ezek mindkét cég gyengéi. Na de vajon mi lesz akkor, ha ez a két cég „együttműködik”? Nem csak az utasok szívnak, hanem a biciklisek és a járókelők is.

Sziasztok!

Egy ma történt kis kalandot szeretnék megosztani veletek, hogy picit visszarázódjunk a hétköznapok magyar valóságába. Ma reggel, a szokásos melóba tartó bringa utam során meglepődve tapasztaltam, hogy a Batthyány tér utáni bringa út ideiglenesen meg BKV-MÁV közös megegyezéssel ideiglenesen meg lett szüntetve (mert így is túl sok van belőlük:)). Ezt úgy sikerült tudtomra adni egy hiányos viselkedési kultúrával rendelkező biztonsági embertől, hogy: "Há, innen tó'ni köllene!". Mondtam, hogy "magának is szép napot kívánok", és gyorsan visszarázódva a magyar valóságba és tudva, hogy nem érdemes ezt tovább tárgyalni, lecsatoltam és végigtoltam a bringát az üres peronon.

A 70-100m séta alatt, dicsértem a higgadtságomat, gondoltam ez a jó útja az együttélésnek ember és biztonsági lény között. Igen ám, csak a peron másik végén tapasztaltak teljesen megingatták ezt a kis hitemet is. Az történt ugyanis, hogy bringás társam ugyanilyen kurta felszólításra nem tudta megőrizni türelmét és bólintva tovább kerekezett, igaz már nagyon óvatos tempóban. Reakció a tapló szak körtől: "Utána mennyek? Leszeggyem a k*a anyját?" és már indult is a kommandó lerángatni az illetőt. És hát elkezdődött a tilitoli bunkóskodás, amiben testi kontaktus is volt.

Ilyenkor sok kérdés felvetődik az emberben. Honnan a bánatból sikerül ennyi tapló idiótát összeszedni. Én naiv ember vagyok és hiszem, hogy ezek normális embernek születtek, csak szerintem amióta részt vettek a BKV vagy MÁV kiképzésen és megkapták a tahóság doktori címét közvetlenül a vezértől, na azóta degenerálódtak az emberi tulajdonságaik. Remélem, hogy a mai UV sugárzás biológiai értelemben vett pozitív mutációt eredményez ezeknél az egyedeknél aminek eredményeként felmondanak és elmennek kertésznek.

Amúgy meg gratulálok a két állami góliátnak a taplóságban elért eredményekért, jó kis balkáni csapat játék. Hajrá magyarok! 

Zaza
190 Tovább

A Szállító

A testtartásából csak tippelni merek arra, hogy mennyire kényelmesen utazott szegény kisgyerek, akit az anyja a hátára kötözött.


A képet Tschöppy töltötte fel az Indafotóra. Köszönjük!
46 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek