Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Villamospálya, mint alternatíva

A múlt héten többen is megpróbálták a villamospályát más célból igénybe venni. Az első képen egy tipikus eset látható „Csak 5 percre ugrok be a közértbe”. A második kép magáért beszél, egy jó ötlet arra, hogy kerüljük ki a (okozzunk!?) dugót. Hihetetlen, hogy egy ember hülyesége, hány másik embernek okoz bosszúságot. A képeket köszönjük Csuklónak!

Nagyításhoz klikkelj a képekre!
49 Tovább

Beszélgető villamosvezető

Tisztelt Figyelő!

2007. november 17-én délután 13:30-13:40 között utaztam a 37-es villamaoson aminek a kocsiszáma 1304-es volt. Mikor felszálltam - ami már önmagában is nehéz volt - mert az ajtóban két fiatal nő akadályozta a fel és leszállást, mivel a villamos vezetőjével  beszélgetett. A vezető ajtaja tárva nyitva volt.  A két nő ott állt a fülke nyitott ajtajában, és hangosan vihorásztak, a vezető a székével hátraforgott, hirtelen fékezésével veszélyeztette az utasok testi épségét. Mikor megjegyeztem, a kedves hölgyeknek, hogy világosan ki van írva, hogy nem lehet a vezetővel menet közben beszélgetni, akkor ők is és a vezető is kioktatóan közölték, hogy semmi közöm hozzá. Végül mikor közöltem a vezetővel, hogy jelenteni fogom, mert azt gondolom jogom van 7350 Ft-ért biztonságosan utazni, akkor jobbnak látta leszállítani a két hölgyet, és becsukta a fülke ajtót.

Hát ennyit a kedves utasbartát BKV munkatársakról, persze tisztelet a kivételnek, mert azért az is van!!!
66 Tovább

Rossz villamost állítottak forgalomba

Tisztelt BKV Figyelő!

Ma reggel ismét példát kaptunk arra, hogy a BKV milyen embereket alkalmaz, és mennyire törődik az utasokkal, miközben a csillagos égig emelné az árait!
2007.11.15-én 08.40-kor induló 41-es villamossal szerettem volna utazni, sok utastársammal együtt. A villamos még a végállomás előtt letette a hozott utasokat, majd beállt a megállóba, és nem nyitotta ki az ajtókat! Ott álltunk a szakadó esőben, és semmi információt nem kaptunk! Láttuk, hogy elkezdenek átmenni az emberek a 19-es megállójába. Mi is elindultunk, majd a villamoson (jó száraz körülmények között ácsorgó vezetőnőtől megkérdeztem mi a helyzet. Közölte szerelik a villamost! Kérdeztem miért nem szólt az utasoknak? Válasz: az első ajtón kiszólt az ott álló utasoknak, és ugye nem gondolom, hogy végig fog menni szólni mindenkinek?!

A villamos már szerelővel érkezett! Megnéztem a kocsi számát, és láttam hogy előző este (2007.11.14 17.12-kor a Galvani utcai megállóba érkező) ezzel a kocsival mentem hazafelé, és a Gellért-téri megállóban nem tudta kinyitni az ajtókat! Perceket álltunk, mire az első ajtót nagy nehezen kinyitotta. Utána nem volt gond az ajtó nyitással. Este miért nem tudták ezt a szerelvényt megnézni, ha tudták hibás?! Miért állították újra forgalomba?! Ezért a viselkedésért, az utasok semmibevevésért akarnak még több pénz kisajtolni belőlünk?

Az lesz a vége, hogy szervezni fogunk egy utassztrájkot, ami arra fog irányulni, hogy senki ne vegyen se bérletet, se jegyet,! Kíváncsi lennék mit csinálnának a kieső bevétellel? Egyre rosszabbak az utazási körülmények, és ma olvastam a tervezetet milyen járatokat fognak megszűntetni! Kocsival fogok járni, és arra fogok minden embert bíztatni!!
Felháborító amit megengednek maguknak!

Üdv.
Judit 
 
62 Tovább

Minőségi visszalépés

Kedves BKVFigyelő,

Gyakran járok 28-as villamossal. Nemrégiben a 28-as vonalán erős minőségi visszalépés történt, a normális kocsikat felváltották minősíthetetlen állapotban lévő, torkavéres szörnyetegekkel, mint például levelem tárgya, az 1440-es számú vili. (Sínészek és -rajongók bizonyára a típusokat is azonnal megnevezik, én nem vagyok jó ebben a témában.)

Kedvenc 1440-esünk ugyanis valami iszonyatos krehács, fülsiketítő, hallóidegremegtető módon borzolja az utasok idegeit. Nem kíméli az utasok hallását, bő kézzel-torokkal-mikrofonnal ontja magából a csikorgó-sípoló-üvöltő decibeleket, hosszú-hosszú kilométereken és még hosszabb perceken át. (S ugyebár a Kőbányai út egy részét hősünk tempóján még egy lábfájós, kedélybeteg csiga is túltesz.) De legalább ő hörög és sikítózik, utasaink füle és hallóidege meg leesik az igébybevételtől.

72 Tovább

Ismét egy jól szervezett villamospótlás

Kedves BKV figyelő!

Október 24-e óta elkezdték felújítani a 18-56-os villamos járat Moszkva tér-Budagyöngye szakaszát, ami előreláthatólag nov. 25-ig tart (vagy tovább). A BKV a fent említett felújítás alatt álló szakaszra 18-56-os villamospótló buszt állított forgalomba, hogy az vigye az embereket.

Ezzel szemben általában a túlzsúfolt 22-es és a piros 56-os buszokat sikerül elérnem, mivel a villamospótló járat vagy még messze jár vagy pedig épp az orrom előtt hagyja el a megállót. Az utobbi eset az elmúlt héten kétszer is megtörtént. Először nov. 5-én, hétfőn, 8:30 és 8:40 között a BPO-873 rendszámú busz vezetője látta, hogy érkezik a Hüvősvölgy felől a villamos. Beállt megfelelően a megállójába, ami kb. 50 méterre van a villamosmegállótól, majd amikor látta, hog mindenki leszáll a villamosról, és a reménykedők elkezdenek futni bezárta a busz ajtajait, és kiállt a megállóból teljesen üresen, és elindult a Moszkva tér felé. Ebben az esetben még én is a reménykedők között voltam, hogy elcsípem, úgyhogy futottam egy kicsit. A második esetben, már tudtam mi a dörgés és nem futottam, mivel nov. 8-án, csütörtökön, szintén 8:30 és 8:40 között a BPO-876 rendszámú busz vezetője ugyanugy otthagyta az utasokat.

Tudom, hogy a vezetőket csak az utasok zavarják, hogy fel és le akarnak szállni (meg, hogy egyáltalán léteznek), de nem kellene megvárnia az utasokat. Vagy ezt hívják dinamikus menetrendnek, mivel a villamos megérkezett, és a busz rögtön elindult. Az teljesen igaz, hogy a busz mind a két esetben megvárta, amíg a villamos teljesen beáll a megállóba, csak az utasokról felejtkezett el.

Ez főleg akkor nagyon jó dolog, amikor esik az eső, és az elmúlt hét elég csapadékos volt.

És mindezért a szolgáltatásért akarnak 25%-os áremelést és 10%-os járatcsökkentést beütemezni?

Üdvözlettel,

Dörfner Lukács
36 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek