Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ideális villamosvezető

Nem sokszor olvashattátok eddig saját történetem, de ezt muszáj megosztanom veletek.

Tegnap este a Boráros térről 20 perc alatt kellett volna eljutnom a Déli pályaudvarra, hogy elérjem a vonatom. 5 perce állok, várom a villamost. Már beletörődtem, hogy a 30 perccel, későbbi vonattal megyek, amikor feltűnt (21:28) a messzi távolból egy villamos. Ahogy egyre közeledett a megállóhoz, az emberek kezdtek mosolyogni, és egymásra néztek. Itt már egy villamosnak is örülni kell? Kérdem én.

A villamost (2002-es Combino) egy igen fura fazon vezette, hosszú, szerte szétálló szőke/piros –talán mű- hajjal. Nézte a megállóban lévő embereket, és mosolygott rájuk, nem kis mosolyt csalva az én arcomra is:) A Blaháig azon gondolkodtam, hogy több ilyen kellene. Ez a fickó otthon elgondolkozott azon, hogy felveszi azt a műhajat beül este a fülkébe, és ahelyett, hogy idegeskedne, csapkodna, anyázna, hogy dolgoznia kell, mosolyt csal mások arcára. Előre sétáltam a vezetőfülkéhez, majd leszálltam. Visszanéztem a villamosvezetőre, mosolygott, rámosolyogtam, majd reflexből intettem neki, mintha évszázados barátok lennénk. Visszaintett:)

Nem tudtam neki megköszönni, hogy a jó hangulatát az este folyamán több ezer embernek –nekem is- továbbadta. Remélem olvassa ezt a blogot, ha nem, remélem valaki átadja neki az üzenetem. Tehát az estém jó volt, és még a vonatot is –épp hogy- de elértem:)

Úgy döntöttem, hogy én az évet egy ilyen történettel zárom. Szórakozzon, bulizzon ma mindenki, búcsúztassátok el ezt az esztendőt, és kezdjétek az újévet pihenéssel, frissen. Nade száz szónak is egy a vége: BÚÉK, találkozunk 2008-ban:)

Gál Mihály, BKV Figyelő
29 Tovább

Mozgásba hozzuk a várost

Sziasztok!

A mai napon (XII. 14.) üzemzavar volt a ráckevei HÉV vonalán a Dunaharaszti és Tököl közötti szakaszon. A zuhanyhíradó szerint az üzemzavar reggel hat óra után jelentkezett, én nagyjából 07:45 környékén értem Szigethalom megállóhoz. Itt a már várakozó utasok közölték, hogy a HÉV nem jár. Nagyjából 10 perc várakozás után megérkezett a pótlóbusz, természetesen tömve, igy az utastér kiszellőztetése után, a sofőr változatlan utaslétszámmal indult tovább. Újabb 8 - 10 perc után megérkezett a következő hasonló módon tömött pótló, kis pofátlankodás árán erre már felerőszakoltam a testemet. Szigetszentmiklós - Gyártelep állomásnál azt az információt kaptuk, hogy jár a HÉV, így mindenki leszállt és átgyalogolt az állomásra. További hosszú perceket vesztegeltünk a hidegben, mire kiderült, hogy a szerelvények mégsem járnak, menjünk vissza a pótlóhoz. Rendben. Egy probléma volt csak. A pótló már elment. Totál káosz. Dunaharaszti felől közben megérkezett az ellenkező irányba közlekedő pótló. Ekkor már nagyjából 40 perce semmilyen érdemleges információt nem kaptunk, a beérkezett sofőrnek - szerencsétleneket oda- visszatúráztatták, hol telefonon, hol pedig az állomás diszpécsre által - fogalma sem volt merre is megy majd tovább. Közben újabb deformáció, - szó szerint - most már jár a HÉV. Természetesen kiderült, hogy ez a jereváni rádió hirszerkesztőjének ócska tréfája volt. A Tököl felé pótló buszt jelölték ki, hogy elinduljon vissza, Dunaharaszti alsóra. Elsőre ez apró reményt jelentett a HÉV állomás és a buszmegálló között túrázó utasok számára, további kérdezősködés után nagyjából egy busznyi utas zúdult fel, ugyanis a busz - objektiv okoknál fogva - közvetlenül Harasztira ment, a két pont között lévő Szigetszentmiklóst és még két másik megállót kihagyva. Nekem ez kedvezett, buszra fel, nosza induljunk Harasztitól már ok lesz minden. Hát persze.

31 Tovább

Autók és villamosok

Úgy gondoltuk, ma egy olyan cikket se teszünk ki, melyben szabálytalankodó járművezetőről, esetleg anyázó ellenőrök szerepelnek. Nézegessen ma mindenki széttört autókat és villamosokat. A képek nézegetése után, mindenki tegye fel magának a kérdést: Miért nem figyelnek jobban az autósok?

25 Tovább

Vajon hol a vezető?

Miért gondolja azt néhány járművezető, hogy rá nem tartoznak a szabályok? Miért van az, hogy az iskola utáni csúcsban néhány perces késéssel indul villamos? Miután kisétált a vezető a tartózkodóból, miért nem próbált legalább egy kicsit sietni? Miért fordulhat ez elő? Ezekre a kérdésekre szeretném megkapni a választ! Előre is elnézést kérünk azoktól a járművezetőktől, akik minden nap rendesen végzik a munkájukat, és akik jó hírneve az ilyen lusta, lassú, dolgozni nem akarók miatt romlik.
89 Tovább

Füvesített villamospálya

Tisztel BKVF!

Lenne egy kérdésem. Miért nem divat Magyarországon a sínpálya füvesítése. Most újították fel kb. végig a Szilágyi Erzsébet fasoron a villamospályát, miből állt volna, hogy megtöltik földel és beszórják fűmaggal??? Persze, drágább lett volna de én szerintem a város képét nagyban javítaná egy ilyen pálya.

Üdv: cameraman
 
123 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek