Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kommentelők figyelmébe ajánljuk

Az alant olvasható levél volt a minap a postaládánkban. Akár még tanulságos is lehet. Olvassátok el.
NYÍLT LEVÉL

Ez a levél lehetne akár egy vitaindító poszt is, én azonban inkább egy kétségbeesett kiáltásnak szántam, mert véleményem szerint a kommentelők nagy többsége figyelmen kívül hagyja az itt, jobb oldalon olvasható első mondatot:

"Célunk és feladatunk a Budapesti Tömegközlekedést igénybevevők véleményét a köztudat és a BKV vezetői elé tárni, annak érdekében, hogy a közösségi közlekedés fejlődését elősegítsük, és a már meglévő járatok/vonalak szinvonala emelkedjen."

Persze, ennek csak akkor van értelme, ha megpróbálunk valamennyire normálisan viselkedni - ha nem sikerül: semmi értelme ennek a blognak. Ez azért lenne szomorú, mert így a blog pont a céljának nem tud megfeleni, a kőbunkó, anyázós hozzászólók pszcihiátriai várójává degradálódik, a normális kommentelők elhagyják a blogot, az olvasók nem veszik komolyan. Pedig jó ez a blog. Jó, hogy van egy hely, ahol elmondhatod a problémádat, ahol véleményt mondhatunk (amit feltehetőn olvasnak az illetékesek is) egy nagyon fontos, az egész fővárost érintő dologról, ahol a vélemények szabadon ütközhetnek. Pont ez a lényege a civil-kontrollnak. De amint ez a fórum a mentálisan betegek játszóterévé válik, senki nem fog odafigyelni rá, be is lehet csukni a boltot. Szóval én arra kérek mindenkit, próbáljun meg kúltúráltan beszélgetni, vitatkozni. Nem baj, ha a véleményünk eltér (ez a lényeg: különbözőek vagyunk!), csak legyünk normálisak.

Köszönöm.

macgabi
43 Tovább

Nyílt levél Antal Attilának

Kedves Antal Attila

Weboldalunk több hónapos működése óta először keresem meg Önt. Felmerült bennem (és az olvasókban) néhány kérdés, amelyekre szeretnénk választ kapni. A BKV a közelmúltban több akcióba is belekezdett (Autósoknak ingyen próba jegy, táblák a fontosabb csomópontokon, műanyag Combinotehén, Combinofutás, utasszámlálás stb.) melyek előtt értetlenül állunk.
Nem értem, hogy egy SuperBrands nyertes vállalatnak miért kell ilyen módon reklámoznia magát, miért adnak ki ilyenekre pénzt?

Gondoljon csak bele, ezek árából hány BKV járművet lehetett volna kitakarítani, esetleg rendbe hozni? Hány autóbuszon, villamoson kárpitozhatták volna át az elhasználódott üléseket? Tényleg úgy látják, hogy az ilyen akciókra elköltött több százezer forintnak nincs jobb helye? Mielőtt a BKV új utasokat próbál szerezni, gondolkodjanak el azon, hogy a meglévő ügyfeleiket rendesen kiszolgálják-e, hány utasuk mondhatja el magáról, hogy elégedett? Utasaik elégedetlenségének nem kevés oka van.

Az, hogy koszos járműveken, büdösben utaznak, már-már megszokott, az is, hogy néhány éppen indulni készülő jármű, pont a felszállni szándékozó utas orra előtt zárja be az ajtót, arról nem is beszélve, hogy néhány járművezetőjük modora bőven az elfogadható határ alatt van, az ellenőrökről / biztonsági őrökről nem is beszélve. Tíz jegyautomatából jó, ha háromból lehet venni jegyet, ám még ekkor sem érezhetjük magunkat biztonságban, mert messze nem biztos, hogy a járműveken, vagy a metró területén lévő jegyérvényesítő-automata működik, és tudjuk kezelni a jegyet. Olyan is volt már hogy a kedves ügyfelüket az Önök hibájából büntették meg, mert hiába magyarázkodik az utas, hogy „Én próbáltam, de nem volt jó”, az ellenőr szemében Ő is ugyanolyan bliccelő, mint aki alapból jegy nélkül száll fel a járműre. Ön szerint ezeken nem kellene változtatni?

Én tisztában vagyok vele, hogy ezen berendezések egy részét az utasok teszik tönkre, de ez nem hatalmaz fel senkit arra, hogy ne legyenek karbantartva, esetleg kicserélve. Itt például lenne helye annak a több százezer forintnak, amit feleslegesen szórnak szét.

A fent említett hibákból tennék fel néhány kérdést Önnek.
Azt szeretném megtudni leginkább, hogy a BKV-val szerződésben lévő takarítócéggel miért nem mondták még fel a szerződést, hiszen sok utaspanasz keletkezik a járművek gyatra takarítása miatt. Ön mennyire tartja gusztusosnak ahogy egy piros overallba öltözött nő a metró-megállókban a peronon, az utasok előtt kézzel turkál a kukában, mert így üríti ki, tiszta kukás zsákra nem telik!? Egy olyan cég, ami nem végzi rendesen a munkáját, hogy lehet fővárosunk tömegközlekedési vállalatának takarítócége még mindig?
Köztudott az is, hogy a jegyautomatákat is üzemeltető Protokon Kft. nem a legmegbízhatóbb módon végzi a munkáját. A jegyautomaták megbízhatósága, és az ügyfelek ilyenszerű kiszolgálása 30% alatti. (Hétvégén, ünnepnapokon amikor a jegypénztárak egy része zárva tart növekszik az elégedetlen fizetőképes utasok száma).
A Kosztolányi Dezső téren a villamosmegállóban még a nyár közepén jelentettem be két, nem működő automatát telefonon (név, telefonszám meg volt adva). Lassan november van és még mindig nem sikerült megjavítani őket.
Hónapok óta üzemképtelen a Boráros téri és a Moszkva téri 4-6-os villamosmegállókban lévő érintőképernyős automata is.
Arról már nem is beszélve, hogy több hónapja bejelentettem Önöknek egy nem működő utastájékoztató órát a Boráros téren (Pontos Idő Kft.), melyet még azóta sem javíttattak meg. A Pontos Idő Kft. munkatársát megkérdeztem és azt mondta, hogy az óra már nem garanciális, az Önökön múlik mikor rendelik meg a javítást és mikor lesz újból működőképes. Szeretném tudni, miért kell hónapokat várnunk, hogy újból használatba vehessük az órát, mi tart hónapokig?
Így a levelet végigolvasva, tényleg úgy gondolják, hogy az ügyfeleiket teljes mértékben kiszolgálják, és új utasokra van szükségük? A műanyag tehénre és az egyéb haszontalan dolgokra költött több százezer fontnak nincs jobb helye?

Úgy érzem, hogy a hónapok alatt összegyűlt kérdéseinket feltettem Önnek, remélve, hogy hamarosan választ kapunk rá. Remélem, hogy a válaszokat nem a BKV ügyfélszolgálata
fogja megadni, mert az olvasókkal együtt már irtózom a sablonos válaszoktól. Kérem, hogy a választ lehetőleg a sajtóiroda mihamarabb küldje el az e-mail címemre. Remélem nem okoz gondot Önnek, hogy ezt a levelet a weboldalamon közzéteszem a válaszukkal együtt, hisz a kérdések nem csak bennem merültek fel, hanem több tízezer utasokban is, így valamelyest az Ő véleményüket is tükrözi. Amennyiben javító jellegű kritikákat szeretnének kapni, kérem adjon meg nekem egy olyan elérhetőséget, ahol megkereshetem Önöket, vagy ahová eljuttathatom őket írásos formában.

A válaszukat és az együttműködésüket előre is köszöni:
Gál Mihály, a legolvasottabb BKV-s weboldal szerkesztője.
102 Tovább

Vágányfelújítás

Kattints a nagyításhoz
37 Tovább

Tájékoztató

A BKV eddig még nem sok tájékoztatást adott arról, hogy miként változnak meg a főbb budai villamos vonalak augusztus 21-től. Az időpont közeleg, azonban még sokat nem tudnak az utasok arról, hogy miként is változik majd meg a 18-as 56-os 59-es és a 61-es villamos útvonala. A bal oldalon található egy kis térkép, ha erre rákattintotok, akkor megnézhető nagyobb méretben egy térkép a villamosok új vonalairól az új végállomásokról illetve az új megállókról. A villamos vonalak átalakításával kapcsolatban természetesen mindenki elmondhatja véleményét.

A térképért külön köszönet Someboy-nak!

52 Tovább

Javítgatják az állomásokat

Korábban már két postot is írtunk a 2-es metró állomásain található hibákról, úgy néz ki nem hiába. A metrót felújító cég emberei el is kezdték a hibák kijavítását és ehhez szeretnénk egy kis segítséget adni nekik. Ma este ismét bejártuk azt a 3 állomást, ahol a legnagyobb hibákat találtuk. Elöljáróban annyit, hogy a Déli pályaudvaron kijavították a falon található díszlapot, a Moszkva téren helyreigazították az órát, azonban a padról elfeledkeztek és ezt a hibát egy másik padnál is meg találtam.


El sem hiszem, sikerült! Déli pályaudvar:


A Moszkva téren az órát sikerült helyreigazítani:

12 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek