Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV reagált néhány bejegyzésre

A BKV reagált néhány régebbi postra, olvasgassátok végig, és kérem a kommenteket is.

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

1.) Hasba vágta az ellenőr a segítőkész utast!!

A BKV Zrt. igen sokat tesz a külföldiek korrekt tájékoztatásáért. Semmi esetre sem szeretnénk, hogy a helyismereti tájékozatlanság miatt bárkit budapesti tartózkodása alatt kellemetlenség érjen. Ezért a világ bármely pontján elérhető világhálón, a BKV Zrt. www.bkv.hu internetes oldalán keresztül is lehetőséget biztosítunk arra, hogy a külföldiek még a budapesti látogatásukat megelőzően idegen nyelveken is tájékozódhassanak a budapesti tömegközlekedés sajátosságairól, az egyes jegyfajtákról, a közlekedés igénybevételi lehetőségeiről, illetve annak feltételeiről.

Számos jegyfajtánk kifejezetten a Budapestre látogatók speciális igényeinek kielégítését szolgálja, ilyen pl. a napijegy, a turistajegy, a hetijegy vagy a Budapest Kártya, melyek igénybevételével, a budapesti helyismerettel nem rendelkező külföldi vendégeink kényelmesebben, egyszerűbben és külön jegykezelés nélkül utazhatnak a közösségi közlekedési járműveken.
A rendelkezésünkre álló adatok alapján, a 2007. július 11-én, a 3-as metró, Deák Ferenc téri állomásának peronján történt esettel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk.

Jegyellenőreink elmondták, hogy az ellenőrzés folyamán 3 fiatal, külföldi utas érvényes jegyet vagy bérletet nem tudott felmutatni, amiért jogosan kívántak velük szemben pótdíjazási eljárást kezdeményezni. Alapvető angol szavakkal tájékoztatták őket arról, hogy a BKV Zrt. jogosult arra, hogy az utasok jegyének és bérletének érvényességét az utazás során bármikor ellenőrizze. Az utazási feltételeink alapján - melyek betartása valamennyi utasunk, így a magyarországi turisták számára is egyformán kötelező -, aki járműveinken érvényes jegy, bérlet nélkül, vagy érvénytelen jeggyel, bérlettel kísérli meg az utazást, illetve vagy valamilyen kedvezményt jogosulatlanul vesz igénybe, az pótdíjat köteles fizetni.

40 Tovább

1 hónap, zenével

Üdvözlünk mindenkit!

Úgy éreztük, hogy itt az ideje megköszönni nektek a rengeteg látogatást, a hozzászólásokat a beküldött BKV-s élményeket és a bloggal kapcsolatos észrevételeteket. A beérkezett képekből ezért egy videóra valót gyűjtöttünk össze és tettünk alá egy kis zenét is. Aki a kezdetektől velünk volt, fel fogja ismerni őket, és tudni fogja, hogy miről is van szó. Aki esetleg később jött, lapozgasson vissza, és nézegesse az eddigi 118 bejegyzést, meg fogja találni a képeket és el tudja olvasni, miről is volt itt szó. Tartsátok meg jó szokásotokat és látogassatok el minden nap, és írjatok ha észrevételetek van.

További kellemes olvasgatást kívánunk!

14 Tovább

A BKV válaszolt

Tisztelt Gál Mihály! 

Köszönjük, hogy Önök – Társaságunk szakembereivel együtt – azon munkálkodnak, hogy a BKV-t kedvelők lelkes táborát növeljék és e célok támogatása érdekében egy internetes portált is üzemeltetnek.

Járműveink takarítását egy külső cég végzi, mellyel az előző vezetés kötött szerződést. A Társaságunkhoz érkezett sok kifogás, panasz miatt jelenleg felülvizsgáljuk ezt a megállapodást, hiszen utasaink mellett mi is érzékeljük a felvetett problémákat. Olyan megoldást keresünk, ami szűkös anyagi kereteink között is lehetővé tesz egy magasabb színvonalú szolgáltatást.

A megállók takarítására vonatkozóan lényeges megemlítenünk, hogy azok tisztántartása, karbantartása kis mértékben a BKV Zrt., nagyobb mértékben az FKF Zrt., valamint az illetékes önkormányzat feladata. Szakembereink jelzik a gondokat (pl.: megállóhelyi hulladékgyűjtők gyakoribb ürítése) az FKF Zrt. felé. Ezt már többször megtettük és a továbbiakban is megtesszük. Arra kérjük Önöket, hogy ezt tegyék meg Önök is, amikor problémát tapasztalnak. A járművek tisztántartására tett törekvéseink ellenére (pl.: minden reggel tisztán forgalomba adott járművek, szennyezés esetén azonnali takarításra való intézkedés) sajnos továbbra is nagy kihívást jelentenek a vandál, „firkálós”, „hajléktalan” stb. utazásai. Mi is keressük a megoldást egy biztonságosabb és komfortosabb közlekedési morál kialakítására. Első lépésként az éjszakai járatainkon lesznek biztonsági őrök, vélhetően augusztus közepétől (amennyiben eredményes lesz az erre kiírt közbeszerzés). Jó javaslat a gyorsreagálású csapat felállítása, megvizsgáljuk ezt a lehetőséget is.

Bízunk benne, hogy az Önök segítségével is hozzájárulhatunk egy európai színvonalú közlekedési kultúra kialakításához.

Budapest, 2007. július 25.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
14 Tovább

Figyelem!

Itt a nagy meleg, napok óta tart a hőségriadó! A BKV járművein néha elviselhetetlen hőség van, sokszor sokkal melegebb van egy buszon mint kint az utcán. Bárkinek, bármilyen élménye van így a nagy meleggel kapcsolatban, legyen az jó vagy rossz írja meg nekünk, kitesszük! E-mail: bkvfigyelo@index.hu


Továbbá fontos, hogy a nagy melegben ne csak magunkra, hanem az utazótársainkra is odafigyeljünk.

0 Tovább

Lezárult a Combino szavazás

A szavazáson arra voltunk kíváncsiak, hogy az utasok mennyire elégedettek a Combino villamosokkal. A szavazók csak 50,3%-a elégedett a járművel. A szavazáson az ellentábor se maradt alul 49,7% lett az Ő eredményük. Igaz, hogy az „igen”-ek nyertek, de ha a végeredményt megnézzük, ez a néhány tized százalék nagyon csekély. Természetesen a felmérés nem reprezentatív.

Ezzel egy időben új szavazás veszi kezdetét! Köszönjük a szavazatokat!

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek