Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ütögette és rugdosta az utast, majd ledobta a laptopját az éjszakai buszról

Reggel felébredtem, félkómásan nekikezdtem az e-mailek olvasásának, és a hétvégi postok szerkesztésének. Miközben a leveleket olvastam, azon gondolkodtam, hogy a Moszkva téren videóra vett utasbántalmazó biztonságiak óta, mintha gatyába rázták volna őket, egy ilyen panaszt sem kapok.

Elég volt csak elgondolkodni ezen, és visszacsöppentem a valóságba. Itt a következő éjszakai buszos sztori rugdosással és laptop dobálással:

Tisztelt Szerkesztők!

 

Az alábbi történet csütörtökön hajnalban esett meg velünk a 907-es buszon. Kalandos utazásban volt részünk csütörtök hajnalban a 907-es éjszakai járaton.

 

Éjjel kettő óra körül szálltunk fel Kedvesemmel a Vezér utcánál, fáradtan, álmosan, csak arra vágytunk, hogy végre ágyba kerüljünk. Amint becsukódott az ajtó, 4 jól megtermett ellenőr lépett hozzánk, kettő közülük nem is igazi jegyvizsgáló, hanem zöld karszalagos  biztonsági őr. Szépek voltak, mondanom sem kell.

 

Párom előhalászta tanuló bérletét, megmutatta, én viszont "kivételesen" elfelejtettem magammal vinni, ezért reflexből nyúltam a személyi igazolványomért, írjanak csak büntetést, majd bemutatom alkalom adtán, a csekket pedig befizetem.

 

Ahelyett, hogy a megszokott módon minden elintézésre került volna, a szekusok nekiálltak kötekedni. Hiába magyaráztam, hogy nincs nálam egy árva fitying sem és egyébként is van bérletem, csak éppen nincs nálam, képtelenek voltak felfogni, elkezdtek ordibálni, mint a fába szorult féreg...

 

A legvehemensebb egy teltkarcsú, középkorú hölgyemény volt, (az a tipikus klimakszos ribanc), megállította a buszt és a következőket mondta : "addig nem megyünk tovább, amíg le nem takarodtok".

Mivel eszünk ágában sem volt elhagyni a buszt, se szó, se beszéd, kitépték kezemből a málhazsákomat és kihajították az ajtón. Meg kell mondjam, kissé ideges lettem, mivel a táskában ott lapult a laptopom is, meg azért mégsem járja, hogy valaki csak úgy dobálózzon a cuccaimmal éjnek évadján.

 

Párom szépen felvette a földről én pedig tárcsáztam a rendőrség számát. Ekkor meglepetésemre elindultunk, úgy látszik a "komák" nem akartak találkozni a rend bátor őreivel. A rendőrbácsi ugyan nem akart kijönni a helyszínre, de azt javasolta, hogy tegyek feljelentést rongálás miatt.

 

A Bosnyák térre értünk (ahol egyébként is leszálltunk volna), de csak most jött az igazi meglepetés. Körbe álltak a bátor BKV alkalmazottak és lökdösni, tolni kezdtek, majd néhány rúgással jelezték, hogy ők bizony bármit megtehetnek a védtelen utassal.

 

A.

174 Tovább

Itt valakinek nagyon tömik a zsebét

Vajon kinek éri meg, hogy a bezárt BKV pénztárak mellé, drágábban üzemeltetett, biztonsági őrrel felszerelt kutyaólakat tesznek? Egy veszteségesen üzemelő cég miért von be még több alvállalkozót a működésébe még a jegyértékesítésbe is? Nem elég, hogy az Protokon automatáiból nem tudunk jegyet venni, bezárják a pénztárakat, és fabódékat tesznek melléjük.

Alapjáraton nem vagyok egy rosszmájú ember, nem szoktam kötekedni, de ami ennél a cégnél folyik, elképeszt. Alvállalkozók csinálnak már mindent. Alvállalkozó üzemeltet járatokat, „javítja” az automatákat és most már  külsős árulja a jegyeket, bérleteket is. (Szvsz. az alvállalkozó szót a szinonima szótárban a lopás és a mutyi szavak mellé tenném).

 

Alvállalkozót bevonni és cégbe sosem nyereséges. Az alvállalkozónak el kel látnia a rábízott feladatot úgy, hogy az ügyfél ne vegyen ebből észre semmit, és haszna is legyen belőle, azaz a megrendelő többet fizet, mintha maga látná el az adott feladatot. Éppen ezért nem értem, hogy a veszteséges BKV miért von be alvállalkozókat a cégbe.

 

Kutyaól a Boráros téren

 

A napokban valami nagyon elszomorítót tapasztaltam. Az amúgy is gyönyörű Boráros tér közepére kihelyeztek egy kutyaólat (BKV alvállalkozó bérletpénztárat). Nem lenne ebből baj, ha a közelben lévő pénztárat nem zárták volna be. A BKV szerint jövedelmezőbb alvállalkozó által üzemeltetett kutyaólakat kitenni, a saját, korábban bezárt pénztárai mellé. A dolog érdekessége még annyi, hogy míg a pénztárban egy ember dolgozott, a kutyaólban ketten vannak. Egy eladó, és egy biztonsági őr.

 

Valakinek biztos megéri…

U.i.: Mellesleg a képen a fekete autó a zebránál bizony nem parkol szabályosan:)

63 Tovább

Az autósok is szívnak a rossz sínek miatt

Erika által leírt problémát teljesen megértem, ugyanis 3 évig jártam az említett szakaszon, és egyszer a sínhibákat kerülgető autós majdnem elcsapott a Galvani utcánál lévő zebránál. Ideje volna karbantartani az utakat, és a síneket is.

Tisztelt BKV Zrt!

Pontosan nem tudom, kire is tartozik, ezért Önöknek és a Fővárosi Önkormányzatnak is elküldöm ezt a levelet. Mivel főútvonal, így gondolom a főváros, de mivel villamos pálya, így valószínűleg Önök is felelnek érte!

A mellékékelt képek a XI. kerület Fehérvári úr - Andor és Galvani utca kereszteződésben készültek. Olyan rossz állapotban van a sínpár és a körülötte lévő aszfalt, hogy az autók csak lépésben mernek átmenni. Aki nem így tesz, annak az autója bánja! Ez egy nagyon forgalmas csomópont, így az még fokozza a dugót, hogy az autósok lassan mennek át a kereszteződésben. Volt már itt azért baleset, mert aki utoljára átment, annyira azt figyelte, hogyan kerülje ki a felpúposodott, illetve a gödörré vált aszfaltot, hogy nem látta már elindult a keresztforgalom.

Jó lenne ezt minnél előbb rendbe tenni, mielőtt nagyobb baleset lesz belőle. Akár a villamossal is!

Üdvözlettel: Szegedi Erika

71 Tovább

Összefirkálják a bekamerázott buszokat is

Az alvállalkozó Volvo buszaiba ajtó figyelő kamerák lettek beszerelve, még a gyárban. A kamerák elhelyezése olyan jól sikerült, hogy az utastér egy része is látható volt benne. Látható volt addig, amíg az LCD kijelzők el nem tűntek a buszokból. Ha nincs kijelző, a kamera se ér semmit. De vajon hol vannak a kijelzők? Elromlottak? Hazahordták őket? Az alábbiakban olvasónk leveléből olvashattok részletet.

Szia BKV-figyelő!

Alábbiakban szeretném nektek bemutatni mennyit, inkább mennyire semmit nem ér a kamera a Localo Volvokon. Számomra felfoghatatlan az ha elvileg van camera milliókért a buszokon miért nincs eredménye? NográdVolános/BKV-s buszokon is van és mégsincsenek firkálva. De a Transzmanos Localok szinte mindegyike már sajnos lassan újfent a firkálás áldozatává vált. Ami a legfurább hogy a 2-es ajtó ablakai is már összevannak firkálva. Amire szerintem kamera nélkül is lehet figyelni. De a legszebb ott is van kamera.

Ha nem indul el a videó kattints ide!

82 Tovább

Senki nem szólt, hogy nem jár az éjszakai busz

Honnan tájékozódik a vidékről feltévedt ember, amikor várja az éjszakai buszt? A megállóban kihelyezett tájékoztatóról és az ügyfélszolgálati telefonszámon. Mi van akkor, ha nincs tájékoztató, a telefont meg nem veszi fel senki?

Tisztelt BKV-figyelő!

Augusztus 20-án Budapestre látogattam, ahol a tűzijátékot néztük meg a barátnőmmel. Magam vidéki vagyok, évente egyszer ha járok a Fővárosban, ezért bérletem nem volt, egy gyűjtőjegyet vettünk, melynek jegyeit felhasználva négyszer utaztunk. A BKV oldalán utána olvastam és megtudtam, hogy a sima jegy az éjszakai buszra nem érvényes, ezért 2-2 helyszínen váltott vonaljegyet is vettem. A tűzijáték után még sétálgattunk a városban, majd visszaindultunk a rokonokhoz, ahol az éjszakát töltöttük.

Kezünkben a jegyünkkel vártuk a 906-os éjszakai buszt a Kosztolányi Dezső téren, mely az Istennek nem akart jönni. Kerestem a megállóban tájékoztatót, néztem a menetrendet, és visszagondoltam, láttam-e a BKV oldalán olyasmit, hogy a busz nem közlekedik. A megállóban több utast is megkérdeztem, de nem tudtak semmiről, voltak olyanok, akik már 40 perce vártak a buszra.

Felhívtam a BKV ügyfélszolgálatát, ahol senki nem vette fel a telefont, így hát vártunk tovább. Jó 30 perc múlva érkezett meg az első információ foszlány, hogy nem jár az éjszakai busz, helyette a villamos jár. Ekkor már az utasok több mint egy órája vártak. Átsétáltunk a Móricz Zs. körtérre.

Mivel tájékoztató nem volt, így az utasok nem tudták, hogy azok a villamosok azért mennek, mert utasokat visznek (nem ez a megszokott rend), a megállóban tájékoztató nem volt, az ügyfélszolgálat süket volt. Így szívatott meg a BKV több mint 4 ezer forintért.

Mint később kiderült, a BKV feltett egy közleményt a weblapjára, melynek legvégén elrejtve le volt írva, hogy nem jár a busz. Kérdem én: Akinek nincs internete, és a megállóban várja a buszt, hogy tájékozódjon?

Üdv: G. Balázs

52 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek