A Blikk úgy tudja, hogy a BKV vezérigazgatója a közlekedési vállalaton kívül több más társaságnál, intézménynél is felelős pozíciót tölt be. A Magyar Kereskedelmi és Iparkamarának például alelnöke, a Magyar Olimpiai Bizottságnak tagja, az OTP-nél és a Paksi Atomerőmű Zrt.-nél pedig igazgatósági tag.
Kocsis egyébként a csődben lévő BKV-nál összesen 3 millió 400 ezer forintot kap havonta. Ebből 1,5 millió forint az alapfizetése, és ehhez kap még 150 százalék prémiumot.
Szűkítenék a mozgásterét
A szocialisták egyébként jelentősen szűkítenék a BKV-vezér mozgásterét, helyette szélesebb jogkörrel ruháznák fel az októberi közgyűlésen megújítandó igazgatótanács és felügyelőbizottság tagjait. A javaslat téma lesz a hétfői fővárosi koalíciós egyeztetésen.
(hírTV)
20 munkahelye van a BKV-vezérnek
Hiába az ellenőrzés, még mindig bicikliznek a Margit hídon
Körülbelül 3 hete írtam a Margit hídon a gyalogosok között száguldozó, azokat lecsengető biciklisekről. Mit ad Isten, a poszt publikálása után pár nappal bekövetkezett az, amit megjósoltunk, így ismét elő kell venni a témát. Lássuk mi történt: Bár, a KRESZ bicikli közlekedhet a járdán, arra kérték az arra járókat, hogy kerékpárjukat tolják a hídon, mert kevés a hely és könnyen elüthetnek valakit. A biciklisek ezt kikérték maguknak, a KRESZ-re hivatkoztak (ami a piros lámpán való áthajtásnál természetesen már nem létezik), száguldoztak tovább. (Nagy tisztelet annak a pár kivételnek, aki tolta a biciklit). Egy őrült kerékpáros elsodort egy 4 éves kislányt a járdán még 6-án, aki könnyebb sérüléseket szenvedett. KRESZ ide vagy oda, a rendőrség bekeményített, már csak tolni lehet a kerékpárokat. Elvileg. Tegnap ellátogattam ismét a Margit hídra, nézzük képekben mi változott.
Két rendőr figyelte a rendet a budai oldalon. Vagyis figyelte volna, ha nem telefonálgatnak. A biciklisek így elhajtottak mellettük a járdán, kevesen voltak azok, akik maguktól leszálltak:
Ingyen jobb szolgáltatást nyújthatna a BKV?
Budapesten fut néhány reklám busz, melyeken ingyen utazhatunk. Olvasónk is utazott egy ilyen buszon, és azt tapasztalta, hogy a busz műszaki állapota megfelelő, tiszta, kényelmes. Vajon érdemes lenne a BKV összes buszát hirdetésekkel telepakolni?
Tisztelt BKV-figyelő!
Az elmúlt napokban tapasztaltam Budapesten, hogy egy két vonalon megjelent egy körberagasztózott csuklós Ikarus. Mint azt megtudtam, ez egy reklám busz, mely ingyen viszi néhány vonalon az utasokat.
Utazván ezen a buszon, azt tapasztaltam, hogy a busz műszakilag egyben van, nem recseg, nem robban le, belülről a buszok tiszták, nincsenek szétvágva, összefírkálva az ülések benne, és a buszon utazó biztonsági őrök, illetve a sofőr nagyon kedvesek és segítőkészek.
Ez egy nagy ragasztó gyártó cég bérelt reklám busza, melyet körbe ragasztottak az említett ragasztó szalaggal, ezáltal nagyon feltűnővé vált. A sofőrtől megtudtam, hogy ezt a buszt rendszeresen használják, ennek ellenére jó állapotban van, kora ellenére.
M. Ádám (egy utas)
Megszűnő járatok, több várakozás, több átszállás
Olvasónk nem érti, hogy a BKV milyen logika alapján szünteti meg és ritkítja járatait. Az idei paraméterkönyv bevezetésekor is olyan buszjáratot szüntettek meg, ami kihasznált volt, és amit az utasok szerettek. Mióta nincs 256-os busz, sok utas csak három átszállással éri el az orvosi rendelőt is:
Kedves BKV-figyelő!
Vajon milyen utasszámmérés alapján találják ki az újabb és újabb paraméternek nevezett járatmegszüntetéseket és ritkításokat? Pl. az 256-os busz egy gyors, népszerű járat volt. jól kiegészítette a lassú, a lámpák és sűrű megállók miatt felgyorsulni se tudó villamost. Megszüntették. Most, aki a Nyéki útról el akar jutni a körzeti kapás u.-i rendelőbe, háromszor szállhat át.
Megállók ahová lehetetlen beállni
Sok kritika éri a BKV-s járművezetőket amiatt, mert időnként a megállókba rosszul vagy egyáltalán nem állnak be. Sokan akkor is szidják őket, amikor az autósok és a rosszul kialakított megálló miatt nem tudnak rendesen megállni. Olvasónk -egy járművezető- most képeken mutatja be, miért is nehéz rendesen beállni egyes megállókba:
Kedves BKV-figyelő!
A napokban a Városligetben vezetgettem és az alábbi képek készültek! A figyelmemet az keltette fel, hogy kb. 1-1,5 hónapja a Dr. Oláh Péter Balázzsal beszélgettünk a blogon, hogy elavult a KRESZ és a megállók környékére előírt 5+15 méteres megállási tilalom nagyon kevés és ideje múlt hiszen a csuklós járműveink 17-18 méter hosszúak. Na ezt az alap hibát sikerült a zuglói önkormányzatnak és a BKV-nak megfejelnie.
Utolsó kommentek